شرح وظایف
کارشناس بانک اطلاعات
- راهنمایی و پاسخگویی به اعضای هیئت علمی در ارتباط با جمع آوری و ثبت اطلاعات
- برنامه ریزی و هدایت و نظارت بر عملکرد رابطین دانشکده ها با بانک اطلاعات با هماهنگی سرپرست دانشکده
- کارشناسی و ارائه پیشنهاد در مورد ارتقای نرم افزاری و سخت افزاری بانک اطلاعات و پیگیری امور مربوط
- نظارت بر ارائه گزارش درخواستی از بانک اطلاعات و تائید آنها
- ارائه گزارش عملکرد بانک اطلاعات بصورت دوره ای به معاون محترم آموزشی دانشگاه
- شرکت در شوراها وکمیته ها و جلسات مرتبط با حوزه مسئولیت مربوط
- سرپرستی امور اداری - پشتیبانی و نرم افزاری مربوط به بانک اطلاعات
- مشارکت در تدوین فرآیندهای موجود و یا مورد نیاز بانک اطلاعات و پیشنهاد به شورای آموزشی دانشگاه بمنظور بررسی وتصویب
- پیگیری اجرای فرآیندهای مربوطه در چهارچوب مصوبات
- نظارت بر جمع آوری اطلاعات ارسالی و چگونگی ثبت آنها در بانک اطلاعات بمنظور هماهنگی کلیه واحدها
- پیشنهاد دستورالعمل معادل سازی فعالیتهای اعضای هیئت علمی به شورای آموزشی دانشگاه
- تشکیل کمیته های مرتبط با فعالیتهای بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی بنا بر نیاز و ثبت و ضبط فعالیتها و مستندات آنها و اعلام گزارش کار به معاونت آموزشی دانشگاه
- جمع آوری نظرات وپیشنهادات اعضای هیئت علمی وهماهنگی با واحدهای مرتبط و بررسی و طبقه بندی نظرات و در صورت لزوم پیشنهاد به شورای آموزشی دانشگاه
- تشکیل وتکمیل پرونده کلیه اعضای هیأت علمی
- ثبت و ارسال کلیه مکاتبات دفتر بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی
- بایگانی اسناد و اسکن مدارک وتهیه گزارشات
- به روز کردن اطلاعات آموزشی - پژوهشی اعضای هیئت علمی
- پاسخگویی و راهنمایی اعضای هیئت علمی و آموزش رابطین بانک اطلاعات
- ورود اطلاعات آموزشی - پژوهشی اعضای هیئت علمی به نرم افزار بانک اطلاعات
- نصب برنامه بانک اطلاعات در واحدهای مختلف
- آموزش نصب برنامه به مسئولین و اعضای بانک اطلاعات هیئت علمی
- آموزش رابطین بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی
- پاسخگویی به اعضای هیئت علمی و مدیران و ارائه راهنمایی های لازم
- به روز کردن فرم های فولتایمی و ارتقاء پایه اعضای هیأت علمی
- تشکیل پرونده و تکمیل پرونده های اعضای هیئت علمی
- بایگانی اسناد و ثبت اطلاعات