امروز : 31 اردیبهشت 1403
معاونت آموزشی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

ثبت نام دستیاری تخصصی بالینی

 

پذیرفته شدگان محترم آزمون دستیاری ضمن عرض تبریک، اطلاع داشته باشند که کلیه مراحل ثبت نام اولیه این دانشگاه بصورت الکترونیکی بوده و دستیاران محترم می بایست پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و پس از آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق لینک ذیل اقدام نمایید.

سعی شده است تا حد امکان در این اطلاعیه به سوالات احتمالی شما پاسخ داده شود:

  1. -      ثبت نام شما زمانی "پایان یافته" تلقی می شود که کلیه اقدامات، فرم ها و مراحل سه گانه ثبت نام (آموزشی – تودیع سند محضری – دانشکده) را تکمیل کرده باشید؛ تبعات بعدی عدم تکمیل هر یک از مراحل ثبت نام به عهده دستیار خواهد بود.
  2. -      مسئولیت صحت و کیفیت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده دستیار است. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما در هرمرحله از تحصیل کان لم یکن می گردد.
  3. -      عدم ارسال و تایید مدارک در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به منظور معرفی جایگزین به دبیرخانه شورای تخصصی پزشکی اعلام خواهد شد. 
  4. -      معرفی به دانشکده و بخش صرفا با سپردن تعهد محضری دوره دستیاری امکان پذیر بوده و در غیر اینصورت معرفی به بخش صورت نخواهد پذیرفت.
  5. -      کلیه مستخدمین دولت موظف به ارائه نامه موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام اداری محل خدمت و ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی تمام وقت از اولین روز شروع به تحصیل لغایت آخرین روز تحصیل به صورت پیوسته می باشند.
  6. -      کتمان اشتغال به خدمت پذیرفته شدگان به هر دلیل تخلف محسوب شده و در صورت مشخص شدن وضعیت اشتغال، در هر مرحله ای از تحصیل که باشند ضمن جلوگیری از ادامه تحصیل به شورای انضباطی و اداره حقوقی دانشگاه جهت طی مراحل قانونی معرفی شده و هیچ گونه تاییدیه ای برای ایشان صادر نخواهد شد.
  7. -      بر اساس مصوبه شورای آموزش علوم پزشکی و تخصصی، انتقال دستیاران (حتی مشمولین ایثارگری و قبولی همزمان همسران) در زمانبندی مصوب و به موافقت مدیرگروه و دانشگاه مبدا و مقصد بستگی دارد لذا خارج از موافقت مدیر گروه امکانی برای انتقال دستیاران وجود نخواهد داشت، بنابراین از پیگیری خارج از چارچوب و ضوابط جدا خودداری فرمائید
  8. -      براساس مصوبات وزارت، چنانچه دستیاران محترم تمایل به پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی یا بیمه تکمیلی از طریق وام صندوق رفاه را دارند بایستی به صندوق رفاه دانشگاه مراجعه نموده و نسبت به تودیع سند تعهد محضری تسهیلات رفاهی اقدام نمایند؛ سپس صندوق رفاه دستیار را به تامین اجتماعی معرفی و حق بیمه فرد را پرداخت می نماید. و بازپرداخت این تسهیلات پس از فراغت از تحصیل دستیاران، بصورت اقساط خواهد بود. (لازم به ذکر است سند تعهد محضری تسهیلات رفاهی کاملا مجزا از سند تعهد محضری دستیاری می باشد.) 
  9. -      دانشگاه هیچ مسئولیتی در خصوص تامین بیمه مسئولیت مدنی دستیاران نداشته و در صورت صلاحدید، پذیرفته­شدگان بایستی بصورت شخصی اقدام نمایند     
  10. -  انصراف از تحصیل دستیاران تاقبل از یک ماه پس از ثبت نام مشمول غرامت نخواهد شد و دستیارانی که بیش از یکماه از تحصیلشان سپری و انصراف دهند مشمول پرداخت غرامت خواهند شد.
  11. -  تغییر رشته در دستیاری در حالت معمول بهیچ عنوان امکانپذیر نیست و چنانچه دستیاران بعلت نقص عضو موثر حرفه ای با تشخیص گروه، دانشکده و  کمیسیون های پزشکی دانشگاه و وزارت از رشته قبولی سلب صلاحیت حرفه ای شوند امکان تغییر رشته در یکی از رشته های احراز شده­ی دانشگاه کاشان را خواهند داشت، طبیعتا به دلیل زمانگیر بودن این فرایند ، دستیاران ارتقاء سال اول را از دست خواهند داد.
  12. -  پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار ، سازمان های بیمه گر و ... می ­باشند می بایست پس از ثبت نام و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق  آموزش بالینی دانشکده پزشکی پیگیری نمایند.  

 

ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک

1402/06/26 تا 1402/06/28

فرصت زمانی تودیع سند تعهد محضری دستیاری و ارائه به دفتر حقوقی دانشگاه

1402/06/26 تا 1402/06/31

ثبت نام حضوری جهت تائید مدارک بارگذاری شده

دریافت فرم صادره از دفتر حقوقی مبنی بر تائید تودیع سند

مراجعه به دانشکده پزشکی جهت تکمیل مراحل ثبت نام

1402/06/28 تا 1402/06/29

برگزاری کارگاه های مقدماتی

(متعاقبا اطلاع رسانی می شود)

شروع دوره

(متعاقبا اطلاع رسانی می شود)

 

ورود به سامانه ثبت نام الکترونیکی دستیاران

 

  پس از ورود به سامانه کدملی را بعنوان نام کاربری و کلمه عبور وارد نموده و مراحل ثبت نام را به ترتیب و بطور کامل را دنبال نمائید.

 

-----------------------------------::::::::::::------------------------------------

..:: اقدامات قبل از شروع ثبت نام اینترنتی ::..

پذیرفته شدگان قبل از آغاز ثبت نام اینترنتی اسکن کلیه مدارک و فرم های ذیل را با مشخصات جدول تهیه و از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک بارگذاری نمایند.

نکته 1: بمنظور تطابق اسناد، اصل کلیه مدارک و فرم های اسکن شده در زمان حضور در دانشگاه همراه داشته باشید.

نکته 2: بدلیل امکان اشکال در اسکن اسناد ارسالی بهتر است در ثبت نام حضوری اسکن ها را روی فلش همراه داشته باشید.

 

حجم فایل از 200 کیلوبایت بیشتر نباشد

File Size < 200 KB

وضوح تصویر200 پیکسل در اینچ باشد

Resolution = 200 Pixel/Inch

تنظیمات اسکنر کمتر و یا مساوی از 200 dpi باشد

Scanner Setting < 200 DPI

اندازه صفحات A4 حداقل 600*800 تنظیم شود.

A4 : Scale = 800*600

 

1- عکس 4*3

2- صفحه اول شناسنامه

3- کارت ملی

4- مدرک مشخص کننده وضعیت طرح نیروی انسانی (پایان طرح، انفکاک از طرح، معرفی نامه شروع طرح)

5- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه آقایان (کارت پایان خدمت یا کارت معافیت یا لغو معافیت تحصیلی مقطع پزشکی عمومی یا برگه ترخیص از  خدمت)

6- عقد نامه متاهلین (برای پذیرفته شدگان رینگ استریت الزامی است)

7- مدرک پزشکی عمومی یا مدرکی که نشاندهنده آن باشد. (دانشنامه یا گواهینامه موقت یا مجوز شرکت در آزمون دستیاری که اعلام نموده تا تاریخ 1402/6/31 فارغ التحصیل خواهد شد)

8- کارت نظام پزشکی

9- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده کنندگان از سهمیه رزمندگان و ایثارگران

10- وضعیت صندوق رفاه (تسویه حساب صندوق رفاه یا تسویه مشروط صندوق رفاه یا تسویه مالی دانشگاه آزاد) – برای دریافت تسویه حساب می توانید از «سایت  srd.ir مشاهده و  پرداخت اقساط – تکمیل مشخصات فردی – لیست نامه های صادره – تسویه حساب» اقدام نمائید.

11- حکم کارگزینی ویژه کارکنان و مستخدمین دولت

12- گواهی صلاحیت بالینی (ارائه این گواهی برای فارغ التحصیلان پزشکی عمومی سال 96 و بعد از آن الزامی است)

13- گواهی استعداد درخشان (استریت با سهمیه استعداد درخشان یا رتبه برتر الزامی است)

14- فرم صلاحیت عمومی دانلود (این فرم را بصورت عکس دار در زمان حضور در دانشگاه همراه داشته و به اداره تحصیلات تکمیلی تحویل دهید)

 

در صورت بروز هر گونه اشکال و یا سوالی خصوص ثبت ­نام الکترونیکی با شماره تلفن های 03155103336 (آقای مهندس فرهادپور) -  03155103713 (سرکار خانم شعبانی مقدم) تماس حاصل نمائید.

 

-----------------------------------::::::::::::------------------------------------

..:: اقدامات لازم درخصوص دریافت معافیت تحصیلی (ویژه آقایان) ::..

پذیرفته شدگان محترم آقا که فاقد کارت پایان خدمت می باشند؛ بمنظور دریافت معافیت تحصیلی می بایست از طریق مراجعه به پورتال جامع نظام وظیفه  (sakha.epolice.ir) اقدام نموده و مراحل درخواست معافیت تحصیلی را پیگیری نمائید.

مجددا تاکید می گردد برای تکمیل ثبت نام، درخواست معافیت تحصیلی مقطع دستیاری تخصصی + نامه لغو معافیت تحصیلی مقطع پزشکی عمومی الزامیست.

برای ثبت نظام وظیفه جهت علوم پزشکی کاشان از کد 246510 (دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان) استفاده نمائید.

جهت اطلاعات بیشتر و یا دریافت پاسخ هر گونه سوال احتمالی، با پشتیبانی پورتال نظام وظیفه به شماره 096480 تماس حاصل فرمائید

در صورت بروز هر گونه اشکال و یا سوالی در خصوص نظام وظیفه با شماره تلفن 03155103719 (سرکار خانم گندمی) تماس حاصل نمائید.

 

-----------------------------------::::::::::::------------------------------------

..:: فرایند تودیع سند تعهد محضری ::..

بمنظور تسهیل در فرایند تودیع سند تعهد محضری دستیاران و کاهش تردد دستیار و ضامنین به شهر کاشان، پذیرفته شدگان فرمت سند تعهد یا وثیقه ملکی مطابق با سهمیه قبولی خود را از دفتر حقوقی یا لینک های زیر دریافت نمایند. سپس طی تماس با دفتر حقوقی دانشگاه ، شهرستان محل سکونت خود را به دفتر اعلام نموده تا مکاتبه ای با امور حقوقی دانشگاه محل سکونت دستیاران انجام شود سپس نماینده حقوقی آن دانشگاه (محل سکونت) جهت تائید سند تعهد یا وثیقه در محضرخانه اسناد رسمی حاضر می شود؛ در نهایت سند تعهد محضری خود را (که از سوی امور حقوقی یا نماینده دانشگاه محل سکونت تائید شده است) در بازه اعلام شده بصورت حضوری به امور حقوقی دانشگاه کاشان تحویل نمائید و فرمی مبنی بر تودیع سند جهت ارائه به اداره آموزش دریافت کنید.

 

آدرس مدیریت امور حقوقی دانشگاه: «کاشان، میدان پانزده خرداد، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی»

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص تودیع سند تعهد محضری با شماره تلفن 09133643926 و یا شماره های  03155443022 داخلی 294 (آقای کاظمی) تماس حاصل نمائید

 

فرم وثیقه ملکی سهمیه مناطق  محروم

فرم تعهد محضری سهمیه مناطق محروم

فرم وثیقه ملکی دستیاران آزاد

فرم تعهد محضری دستیاران آزاد

 

-----------------------------------::::::::::::------------------------------------

..:: فرایند ثبت نام حضوری در دانشکده پزشکی ::..

پس از انجام ثبت نام اینترنتی جهت تکمیل فرآیند ثبت نام می بایست به منظور تکمیل فرم های دانشکده، معاینات سلامت و دریافت اطلاعات الزامات و زمانبندی شرکت در کارگاه های مقدماتی بدو پذیرش به آموزش بالینی دانشکده پزشکی مراجعه نمائید.

لازم به توضیح است پس از تائید تکمیل مراحل ثبت نام در دانشکده، کارت دستیاری دستیاران صادر خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه اشکال و یا سوالی در خصوص مرحله ثبت نام دانشکده با شماره تلفن 03155103261 (سرکار خانم نجاریان) تماس حاصل نمائید.