- 1402/02/19 - 14:53
- زمان مطالعه : 1 دقیقه
- /ZnUx
افتخار آفرینی های دانشگاه علوم پزشکی کاشان در بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش پزشکی
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تیم اعزامی این دانشگاه شامل اعضای هیات علمی و دانشجویان و کارشناسان مرکز مطالعات به بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش پزشکی و شانزدهمین جشنواره شهید مطهری در رویدادهای زیر افتخار آفرینی نمودند.
یک فرایند شایسته تقدیر کشوری در حیطه یادگیری الکترونیکی
"طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره بازی وارشده فارماکوتراپی و مدیریت بیماران دیابتی با رویکرد تیمی و بینحرفهای برای دانشجویان پزشکی، پرستاری، داروسازی و تغذیه در بستر مجازی(وار-فارین)"( دکتر فخرالسادات میرحسینی، نجمه قاسمی، فریما رئیسی، دکتر مریم اعلا، دکتر زهرا رضایی، دکتر عطیه فقیهی، دکتر فاطمه عطوف، علی صادقی ورزقان)
یک کارگاه دانشجویی برتر کشوری
( آموزش بین حر فه ای با طعم بازی)( خانم فریما رئیسی، خانم نجمه قاسمی، آقای شایان فتاحیان و آقای امیرحسین شکرانی)
یک پوستر برتر دانشجویی
" بیان یک تجربه: یادگیری حمایت طلبی در جهت رفع نیازهای جامعه"
( خانم مهشید براتی)
یک صبحانه کاری
"ضرورت چالش ها و راهکارهای آموزش بین حرفه ای : اشتراک گذاری درس آموخته ها"
( دکتر میرحسینی)
ارائه تجربیات کاشان در کلان منطقه 7
"شبیه سازی سامانه خدمات یکپارچه بهداشت (سیب) به عنوان ابزار آموزشی در آزمایشگاه های تخصصی فناوری اطلاعات سلامت" (دکتر الهام موسوی نسب)
برنده دو جایزه تداوم
بررسی تاثیر آموزش بر میزان رعایت اصول تشخیص نویسی دستیاران تخصصی دانشگاه علوم پزشکی کاشان (دکتر مهرداد فرزندی پور)
ادغام آموزش مهارتهای بالینی در آموزش دانشجویان پزشکی و ارائه آن در قالب دو واحد درسی (دکتر منصوره مومن هروی)
کلینیک مشاوره
" دانش پژوهی آموزشی از تئوری تا عمل : بررسی و حل اشتباهات رایج"
(دکتر فخر السادات میرحسینی)
ارائه یک سخنرانی کوتاه با عنوان
" مقایسه عوامل تنش زا در دانشجویان پرستاری و پزشکی در پاندمی کووید 19"
( خانم فاطمه مقصود)
غرفه مجازی( دکتر الهام موسوی نسب)
غرفه حضوری( مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی- خانم رویا سیدی رضوانی)
10-1 : انجام سه مسابقه فرهنگی- آموزشی باارائه 7 جایزه
ارائه یک مورد پایان نامه دکترا
ارائه 4 سخنرانی کوتاه به زبان فارسی
ارائه 2 سخنرانی کوتاه به زبان انگلیسی
همکاری دانشجویان با همایش در غالب Student Task Report