امروز : 07 آبان 1403
معاونت آموزشی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/10/13 - 08:36
  • 230
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZpYQ

پیام تبریک معاون آموزشی بمناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

روز میلاد خجسته فاطمه زهرا «س» سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه ی زنان عالم خجسته باد.

در تقویم فرهنگی ایران‌زمین، "بزرگداشت مقام زن و روز مادر" را به اعتبار و افتخار زادروز فرخنده‌ی فخر زمین و گوهر دین حضرت فاطمه زهرا (س) ارج می‌نهیم و از این فرصت ارزشمند، برای تکریـم و تجلیـل از جایگاه والای زنان و مادران، در شکل‌دهی و قوام‌بخشی به ارزش‌های بنیادین فرهنگی و اجتماعی و پدیداری و پایداری بنیان و هویت خانواده ایرانی اسلامی، بهره می‌بریم.

وجود پربرکت فاطمه (س)، به جهان هستی و کائنات، هویّت و اعتبار و شأن و عظمت و انسانیت بخشید و برای همۀ زنان جهان با هر قومیّت و مذهب، اسوه‌ای شد سرشار از مهر و پاکی و صداقت و شرافت و ایمان و معرفت. بی‌تردید، انتخاب سالروز تولد حضرت فاطمۀ زهرا (س) به عنوان روز زن، اوج تکریم و پاسداشت مقام زن و مادر را به تصویر می‌کشد؛ بزرگ‌داشتی مسئولیت‌آفرین، که شأن و جایگاه آرمانی زنان جهان را به افق‌های دور و آسمانی پیوند می‌زند. بدین‌وسیله با پیشکش صمیمانه‌ترین درودها، فرارسیدن سالروز ولادت سرور بانوان جهان حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت "مقام زن و روز مادر" را به تمامی همکاران ارجمندم شادباش می‌گویم و ضمن ادای احترام به پیشگاه همه زنان و مادران شایسته‌ی این سرزمین به ویژه بانوان گرانقدر خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کاشان؛ از خداوند سبحان سلامتی و سربلندی و توفیق پیروی از مکتب بالنده‌ی آن بزرگ‌بانوی اخلاق و معنویت در اجرای مسئولیت‌ها و پیشبرد ماموریت‌ها را برای همگان آرزومندم.

 

دکتر سید مهدی رسولی منش

معاون آموزشی دانشگاه

  • گروه خبری : تبریک و تسلیت,اخبار معاونت
  • کد خبر : 125424
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید