امروز : 07 آبان 1403
معاونت آموزشی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/09/27 - 13:02
  • 177
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZbDQ

تبریک معاون آموزشی به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه

از خجسته ترین پیامدهای انقلاب اسلامی، وحدت حوزه و دانشگاه است. طرح مسئله وحدت حوزه و دانشگاه را می توان از آثار انقلاب فرهنگی دانست که با بهره گیری از رهنمودهای امام خمینی رحمه الله در سال 59 آغاز گردید.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

۲۷ آذر ماه سالروز شهادت اندیشمند فرزانه آیت الله دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه از یادگارهای ارزشمند امام بزرگوار است.

بدون شک دانشگاهی می تواند در پرورش نسل آینده ساز کشور عزیزمان ایران، سربلند باشد که در کنار علم و دانش جوانان این مرز و بوم، به احیا و حفظ ارزش های دینی و اسلامی انقلاب نیز بپردازد. یکی از اقدامات بزرگ امام راحل (ره) در طراحی وحدت حوزه و دانشگاه این بود که دانشگاه و حوزه علمیه با توانایی های ویژه خود یکدیگر را تقویت کنند و بی گمان هماهنگی و همدلی و تبادل تجربیات آموزشی و پژوهشی میان این دو نهاد، می تواند به مثابه دو بال، جامعه ایرانی را در توسعه پر شتاب علم و فناوری و گسترش نظریات جدید در حوزه علوم انسانی و اجتماعی، هم‌تراز با دیگر جوامع، در مدار توسعه همه جانبه قرار دهد.

اینجانب فرارسیدن ۲۷ آذرماه سالروز وحدت حوزه و دانشگاه را به همه دانشجویان، اساتید، روحانیون و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کاشان تبریک عرض نموده و از همه عزیزان می‌خواهم با درک متقابل از جایگاه رفیع علمی یکدیگر، روز به روز با هم‌گرایی بیشتر، در مسیر پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر نظام اسلامی گام بردارند.

 

دکتر سیدمهدی رسولی منش

معاون آموزشی

  • گروه خبری : تبریک و تسلیت,اخبار معاونت
  • کد خبر : 124784
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید