امروز : 13 تیر 1403
معاونت آموزشی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/09/20 - 11:56
  • 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZfTx

تشکیل هشتمین جلسه شورای مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی


به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی هشتمین جلسه شورای مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در سال جاری در روز دوشنبه 1401/9/15 با حضور  خانم دکتر سید مهدی رسولی منش معاون محترم آموزشی، مدیر مرکز و مسئولین کمیته ها، دفاتر و مراکز بیمارستانی مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در سالن دکتر  والی معاونت آموزشی برگزار شد.



این جلسه با دستور بررسی و تصویب نهایی شرح وظایف مسئولین و کارشناسان واحدهای مرکز مطالعات و ارائه چک لیست پایش مرکزودفاتر مطالعات در دانشکده ها وهمچنین بررسی درخواست مسئول واحد رشد و بالندگی در خصوص برگزاری کارگاههای توانمند سازی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خصوص آموزش پزشکی تشکیل شد.



از مهمترین مصوبات این جلسه تصویب برنامه توانمند سازی کلیه کارشناسان آموزش و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حوزه آموزش پزشکی بود که مسئولیت آن برعهده واحد رشد و بالندگی مرکز مطالعات گذاشته شد. این واحد در نظر دارد که از پتانسیل دانشجویان استعداد درخشان در این راستا بهره گیری نماید. همچنین در خصوص تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه مارک ریدر در حوزه آزمونها، در راستای شاخصهای کارگروه توسعه آموزش و ارتقاء فناوریهای یادگیری که مسئولیت کلان منطقه ای آن بر عهده این دانشگاه است و اختصاص یک کارشناس متبحر برای استفاده از دستگاه به منظور تصحیح اوراق امتحانی و انجام ارزشیابی آزمونها با حضور معاون آموزشی تصمیم گیری شد.



جلسه از ساعت 8:00 آغاز و در ساعت 10:15 به پایان رسید.



 





  • گروه خبری : اخبار EDC
  • کد خبر : 95889
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم