امروز : 13 تیر 1403
معاونت آموزشی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1400/05/25 - 10:40
  • 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z5Dx

برگزاری اولین وبینار از مجموعه جلسات انتقال تجربیات زیسته


اولین وبینار از مجموعه جلسات انتقال تجربیات زیسته به همت کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز شنبه ۲۳ مردادماه برگزار شد.



در ابتدای این وبینار علی داستان پور دبیر کمیته آموزش و توانمندسازی ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان شرکت کننده، رزومه دکترآیدین امیدوار عضو هیئت علمی گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه و معاون آموزشی مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان را برای اطلاع مختصر شرکت کنندگان شرح دادند.



در ادامه، دکتر آیدین امیدوار درخصوص اتفاقات پیش آمده در زندگی خود و مسیر طی شده از آغاز دبستان تا پایان دوره تخصص خود صحبت نمودند و درمورد نحوه درس خواندن و حفظ انگیزه و لزوم رعایت شیوه زندگی متناسب با رشته پزشکی توضیحات ارزنده ای را ارائه نمودند.



در بخش پایانی  نیز استاد به سوالات شرکت کنندگان پاسخ دادند و همچنین قرار شد در صورت تمایل دانشجویان، استاد جلسه دیگری نیز برگزار نمایند.





دبیر کمیته آموزش و توانمندسازی توسعه آموزش با اشاره به برگزاری این وبینار به عنوان نقطه آغازین همکاری با دکتر آیدین امیدوار ابراز امیدواری کرد: بتوانیم به زودی کلاس های نوروساینس ایشان را نیز با همت دانشجویان فعال کمیته توسعه آموزش شروع نمائیم.



علی داستان پور یاد آور شد: همچنین با توجه به استقبال خوب دانشجویان ازمجموعه وبینارهای انتقال تجربه در تلاش هستیم تا با سایر اساتید دانشگاه علوم پزشکی کشور نیز این کارگاه ها را برگزار کنیم.


  • گروه خبری : اخبار EDC
  • کد خبر : 95537
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم