امروز : 29 تیر 1403
معاونت آموزشی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
دکتر سید امیرحسن متینی

دکتر سید امیرحسن متینی

دکتری تخصصی آسیب شناسی
دبیر هیأت اجرایی جذب


شرح وظایف
x
  • اتخاذ ساز وکار واحد در هیأت های اجرایی جذب برای ایجاد انسجام وحدت رویه و توانمندی و پویایی دانشگاهها
  • نظارت مستمر بر اجرای صحیح ضوابط و مقررات جذب هیأت علمی در تمامی سطوح
  • بررسی و بازنگری کلیه سیاستها و ضوابط مربوط به جذب هیأت علمی بمنظور پیشنهاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی و تدوین دستورالعمل اجرایی مربوط به جذب عضو هیأت علمی برای تصویب به شورای اسلامی شدن مراکز آموزشی
  • تعریف ساختار سازمانی و شرح وظایف هیأت مرکزی جذب وزارتین و هیأت های اجرایی جذب و ایجاد تعامل تعریف شده بین آنها
  • تدوین دوره های آموزش بدو و حین خدمت با هدف توانمند سازی اعضای هیأت علمی و نظارت بر حسن انجام آن
  • برگزاری سمینارها و کارگاههای توجیهی برای عناصر هیأت های اجرایی جذب
  • رسیدگی به شکایات و سایر امور محوله از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • بررسی گزارش عملکرد سالانه هیأت مرکزی جذب وزارتین و هیأت های اجرایی جذب و ارائه آن به شورای انقلاب فرهنگی
دکتر سید امیرحسن متینی

دکتر سید امیرحسن متینی

دکتری تخصصی آسیب شناسی
دبیر هیأت اجرایی جذب


شرح وظایف
x
  • اتخاذ ساز وکار واحد در هیأت های اجرایی جذب برای ایجاد انسجام وحدت رویه و توانمندی و پویایی دانشگاهها
  • نظارت مستمر بر اجرای صحیح ضوابط و مقررات جذب هیأت علمی در تمامی سطوح
  • بررسی و بازنگری کلیه سیاستها و ضوابط مربوط به جذب هیأت علمی بمنظور پیشنهاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی و تدوین دستورالعمل اجرایی مربوط به جذب عضو هیأت علمی برای تصویب به شورای اسلامی شدن مراکز آموزشی
  • تعریف ساختار سازمانی و شرح وظایف هیأت مرکزی جذب وزارتین و هیأت های اجرایی جذب و ایجاد تعامل تعریف شده بین آنها
  • تدوین دوره های آموزش بدو و حین خدمت با هدف توانمند سازی اعضای هیأت علمی و نظارت بر حسن انجام آن
  • برگزاری سمینارها و کارگاههای توجیهی برای عناصر هیأت های اجرایی جذب
  • رسیدگی به شکایات و سایر امور محوله از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • بررسی گزارش عملکرد سالانه هیأت مرکزی جذب وزارتین و هیأت های اجرایی جذب و ارائه آن به شورای انقلاب فرهنگی
طیبه صبوری کاشانی

طیبه صبوری کاشانی

کارشناسی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مسئول کارگزینی امور هیأت علمی


شرح وظایف
x
  • انجام امور اداری و گارگزینی اعضای قدیم و جدید هیئت علمی
  • دسترسی به اطلاعات فردی و ایجاد پرونده جامع از سوابق آموزشی و پژوهشی
  • تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی از پیمانی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی
  • رسیدگی و بررسی پرونده‌های اعضاء هیات علمی به منظور ارتقاءمرتبه
  • احتساب سوابق آموزشی پژوهشی اعضاء هیات علمی برای هر دوره
  • اجرای آئین‌نامه‌های مربوط به هیات ممیزه در دانشگاه‌
  • تهیه مقدمات لازم برای تشکیل جلسات کمیته های مرتبط با فراخوان، جذب و ارتقاء اعضاء هیئت علمی
  • افزایش دقت و سرعت نظام ارتقاء رتبه‌ای
  • ارزیابی دانشگاه از جهت نیاز به هیات علمی و رتبه ‌بندی
مسعود آرین فر

مسعود آرین فر

کارشناسی مدیریت دولتی
کارشناس کارگزینی امور هیئت علمی


شرح وظایف
x
  • مطالعه قوانین ومقررات بخشنامه ها و دستورالعملهای مربوط به اعضاء هیئت علمی صادره از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • اظهار نظر و انجام امور کارشناسی در رابطه با امور اداری اعضاء هیئت علمی دانشگاه
  • انجام امور مربوط به پذیرش، شروع بکار و پایان کار اعضاء هیئت علمی مشمول تعهدات قانونی و مشمولین ماده یک قانون نحوه تامین هیئت علمی
  • انجام امور مربوطه به استخدام شامل فراخوان جذب اعضاء هیئت علمی تشکیل پرونده – گزینش استاد و صدور ابلاغ مربوط
  • انجام امور مربوط به تشکیل جلسات هیئت ممیزه دانشگاه و تبدیل وضعیت استخدامی و ارتقاء مرتبه اعضاء هیئت علمی
  • ارائه گزارشات و آمار مورد نیاز در رابطه با اعضاء هیئت علمی به واحدهای داخلی دانشگاه و سایر موسسات وابسته به وزارت متبوع
  • انجام مکاتبات اداری مختلف در مورد اعضاء هیئت علمی به واحدهای درون سازمانی و برون سازمانی
  • انجام امور رفاهی اعضاء هیئت علمی شامل معرفی به بانکها و موسسات گردشگری و رفاهی- شرکتهای بیمه و غیره
  • صدور احکام مختلف کارگزینی اعضاء هیئت علمی
  • انجام سایر وظایف محوله از طرف مقامات مافوق دانشگاه در رابطه با اعضاء هیئت علمی دانشگاه
لیلا یزدان نیا

لیلا یزدان نیا

کارشناس پرستاری
کارشناس بانک اطلاعات


شرح وظایف
x
  • راهنمایی و پاسخگویی به اعضای هیئت علمی در ارتباط با جمع آوری و ثبت اطلاعات
  • برنامه ریزی و هدایت و نظارت بر عملکرد رابطین دانشکده ها با بانک اطلاعات با هماهنگی سرپرست دانشکده
  • کارشناسی و ارائه پیشنهاد در مورد ارتقای نرم افزاری و سخت افزاری بانک اطلاعات و پیگیری امور مربوط
  • نظارت بر ارائه گزارش درخواستی از بانک اطلاعات و تائید آنها
  • ارائه گزارش عملکرد بانک اطلاعات بصورت دوره ای به معاون محترم آموزشی دانشگاه
  • شرکت در شوراها وکمیته ها و جلسات مرتبط با حوزه مسئولیت مربوط
  • سرپرستی امور اداری - پشتیبانی و نرم افزاری مربوط به بانک اطلاعات
  • مشارکت در تدوین فرآیندهای موجود و یا مورد نیاز بانک اطلاعات و پیشنهاد به شورای آموزشی دانشگاه بمنظور بررسی وتصویب
  • پیگیری اجرای فرآیندهای مربوطه در چهارچوب مصوبات
  • نظارت بر جمع آوری اطلاعات ارسالی و چگونگی ثبت آنها در بانک اطلاعات بمنظور هماهنگی کلیه واحدها
  • پیشنهاد دستورالعمل معادل سازی فعالیتهای اعضای هیئت علمی به شورای آموزشی دانشگاه
  • تشکیل کمیته های مرتبط با فعالیتهای بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی بنا بر نیاز و ثبت و ضبط فعالیتها و مستندات آنها و اعلام گزارش کار به معاونت آموزشی دانشگاه
  • جمع آوری نظرات وپیشنهادات اعضای هیئت علمی وهماهنگی با واحدهای مرتبط و بررسی و طبقه بندی نظرات و در صورت لزوم پیشنهاد به شورای آموزشی دانشگاه
  • تشکیل وتکمیل پرونده کلیه اعضای هیأت علمی
  • ثبت و ارسال کلیه مکاتبات دفتر بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی
  • بایگانی اسناد و اسکن مدارک وتهیه گزارشات
  • به روز کردن اطلاعات آموزشی - پژوهشی اعضای هیئت علمی
  • پاسخگویی و راهنمایی اعضای هیئت علمی و آموزش رابطین بانک اطلاعات
  • ورود اطلاعات آموزشی - پژوهشی اعضای هیئت علمی به نرم افزار بانک اطلاعات
  • نصب برنامه بانک اطلاعات در واحدهای مختلف
  • آموزش نصب برنامه به مسئولین و اعضای بانک اطلاعات هیئت علمی
  • آموزش رابطین بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی
  • پاسخگویی به اعضای هیئت علمی و مدیران و ارائه راهنمایی های لازم
  • به روز کردن فرم های فولتایمی و ارتقاء پایه اعضای هیأت علمی
  • تشکیل پرونده و تکمیل پرونده های اعضای هیئت علمی
  • بایگانی اسناد و ثبت اطلاعات
زهرا اشراقی

زهرا اشراقی

کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت
کارشناس بانک اطلاعات


شرح وظایف
x
  • راهنمایی و پاسخگویی به اعضای هیئت علمی در ارتباط با جمع آوری و ثبت اطلاعات
  • برنامه ریزی و هدایت و نظارت بر عملکرد رابطین دانشکده ها با بانک اطلاعات با هماهنگی سرپرست دانشکده
  • کارشناسی و ارائه پیشنهاد در مورد ارتقای نرم افزاری و سخت افزاری بانک اطلاعات و پیگیری امور مربوط
  • نظارت بر ارائه گزارش درخواستی از بانک اطلاعات و تائید آنها
  • ارائه گزارش عملکرد بانک اطلاعات بصورت دوره ای به معاون محترم آموزشی دانشگاه
  • شرکت در شوراها وکمیته ها و جلسات مرتبط با حوزه مسئولیت مربوط
  • سرپرستی امور اداری - پشتیبانی و نرم افزاری مربوط به بانک اطلاعات
  • مشارکت در تدوین فرآیندهای موجود و یا مورد نیاز بانک اطلاعات و پیشنهاد به شورای آموزشی دانشگاه بمنظور بررسی وتصویب
  • پیگیری اجرای فرآیندهای مربوطه در چهارچوب مصوبات
  • نظارت بر جمع آوری اطلاعات ارسالی و چگونگی ثبت آنها در بانک اطلاعات بمنظور هماهنگی کلیه واحدها
  • پیشنهاد دستورالعمل معادل سازی فعالیتهای اعضای هیئت علمی به شورای آموزشی دانشگاه
  • تشکیل کمیته های مرتبط با فعالیتهای بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی بنا بر نیاز و ثبت و ضبط فعالیتها و مستندات آنها و اعلام گزارش کار به معاونت آموزشی دانشگاه
  • جمع آوری نظرات وپیشنهادات اعضای هیئت علمی وهماهنگی با واحدهای مرتبط و بررسی و طبقه بندی نظرات و در صورت لزوم پیشنهاد به شورای آموزشی دانشگاه
  • تشکیل وتکمیل پرونده کلیه اعضای هیأت علمی
  • ثبت و ارسال کلیه مکاتبات دفتر بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی
  • بایگانی اسناد و اسکن مدارک وتهیه گزارشات
  • به روز کردن اطلاعات آموزشی - پژوهشی اعضای هیئت علمی
  • پاسخگویی و راهنمایی اعضای هیئت علمی و آموزش رابطین بانک اطلاعات
  • ورود اطلاعات آموزشی - پژوهشی اعضای هیئت علمی به نرم افزار بانک اطلاعات
  • نصب برنامه بانک اطلاعات در واحدهای مختلف
  • آموزش نصب برنامه به مسئولین و اعضای بانک اطلاعات هیئت علمی
  • آموزش رابطین بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی
  • پاسخگویی به اعضای هیئت علمی و مدیران و ارائه راهنمایی های لازم
  • به روز کردن فرم های فولتایمی و ارتقاء پایه اعضای هیأت علمی
  • تشکیل پرونده و تکمیل پرونده های اعضای هیئت علمی
  • بایگانی اسناد و ثبت اطلاعات