
دکتر سید امیرحسن متینی
دکتری تخصصی آسیب شناسی
دبیر هیأت اجرایی جذب
شرح وظایف
x
- اتخاذ ساز وکار واحد در هیأت های اجرایی جذب برای ایجاد انسجام وحدت رویه و توانمندی و پویایی دانشگاهها
- نظارت مستمر بر اجرای صحیح ضوابط و مقررات جذب هیأت علمی در تمامی سطوح
- بررسی و بازنگری کلیه سیاستها و ضوابط مربوط به جذب هیأت علمی بمنظور پیشنهاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی و تدوین دستورالعمل اجرایی مربوط به جذب عضو هیأت علمی برای تصویب به شورای اسلامی شدن مراکز آموزشی
- تعریف ساختار سازمانی و شرح وظایف هیأت مرکزی جذب وزارتین و هیأت های اجرایی جذب و ایجاد تعامل تعریف شده بین آنها
- تدوین دوره های آموزش بدو و حین خدمت با هدف توانمند سازی اعضای هیأت علمی و نظارت بر حسن انجام آن
- برگزاری سمینارها و کارگاههای توجیهی برای عناصر هیأت های اجرایی جذب
- رسیدگی به شکایات و سایر امور محوله از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی
- بررسی گزارش عملکرد سالانه هیأت مرکزی جذب وزارتین و هیأت های اجرایی جذب و ارائه آن به شورای انقلاب فرهنگی

دکتر سید امیرحسن متینی
دکتری تخصصی آسیب شناسی
دبیر هیأت اجرایی جذب
شرح وظایف
x
- اتخاذ ساز وکار واحد در هیأت های اجرایی جذب برای ایجاد انسجام وحدت رویه و توانمندی و پویایی دانشگاهها
- نظارت مستمر بر اجرای صحیح ضوابط و مقررات جذب هیأت علمی در تمامی سطوح
- بررسی و بازنگری کلیه سیاستها و ضوابط مربوط به جذب هیأت علمی بمنظور پیشنهاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی و تدوین دستورالعمل اجرایی مربوط به جذب عضو هیأت علمی برای تصویب به شورای اسلامی شدن مراکز آموزشی
- تعریف ساختار سازمانی و شرح وظایف هیأت مرکزی جذب وزارتین و هیأت های اجرایی جذب و ایجاد تعامل تعریف شده بین آنها
- تدوین دوره های آموزش بدو و حین خدمت با هدف توانمند سازی اعضای هیأت علمی و نظارت بر حسن انجام آن
- برگزاری سمینارها و کارگاههای توجیهی برای عناصر هیأت های اجرایی جذب
- رسیدگی به شکایات و سایر امور محوله از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی
- بررسی گزارش عملکرد سالانه هیأت مرکزی جذب وزارتین و هیأت های اجرایی جذب و ارائه آن به شورای انقلاب فرهنگی
احمد ربانی پور
کارشناسی زبان انگلیسی
کارشناس دبیرخانه هیئت اجرایی جذب
شرح وظایف
x
- شناسائی و تعیین نیاز های جذب اعضای هیأت علمی در گروه های آموزشی و پژوهشی
- انجام فراخوان عمومی برای جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه
- تشکیل پرونده اعضای هیأت علمی اعم از قراردادی، پیمانی، رسمی آزمایشی، رسمی قطعی، تعهدات قانونی، مأموریت و انتقال اعضای هیأت علمی
- برنامه ریزی جلسات هیأت اجرائی جذب
- تهیه صورتجلسات هیأت اجرائی جذب و ابلاغ مصوبات
- برنامه ریزی و تشکیل جلسات کارگروه صلاحیت عمومی
- انجام استعلام های لازم جهت جذب یا تمدید قرارداد، ارتقا مرتبه علمی و ... اعضای هیأت علمی دانشگاه
- پیگیری دریافت پاسخ استعلام های انجام شده با مراکز ذیصلاح و دانشگاه های دیگر
- پیگیری مکاتبات انجام شده
- بررسی پرونده های متقاضیان شرکت در فراخوان جذب هیأت علمی

طیبه صبوری کاشانی
کارشناسی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مسئول کارگزینی امور هیأت علمی
شرح وظایف
x
- انجام امور اداری و گارگزینی اعضای قدیم و جدید هیئت علمی
- دسترسی به اطلاعات فردی و ایجاد پرونده جامع از سوابق آموزشی و پژوهشی
- تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی از پیمانی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی
- رسیدگی و بررسی پروندههای اعضاء هیات علمی به منظور ارتقاءمرتبه
- احتساب سوابق آموزشی پژوهشی اعضاء هیات علمی برای هر دوره
- اجرای آئیننامههای مربوط به هیات ممیزه در دانشگاه
- تهیه مقدمات لازم برای تشکیل جلسات کمیته های مرتبط با فراخوان، جذب و ارتقاء اعضاء هیئت علمی
- افزایش دقت و سرعت نظام ارتقاء رتبهای
- ارزیابی دانشگاه از جهت نیاز به هیات علمی و رتبه بندی

مسعود آرین فر
کارشناسی مدیریت دولتی
کارشناس کارگزینی امور هیئت علمی
شرح وظایف
x
- مطالعه قوانین ومقررات بخشنامه ها و دستورالعملهای مربوط به اعضاء هیئت علمی صادره از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
- اظهار نظر و انجام امور کارشناسی در رابطه با امور اداری اعضاء هیئت علمی دانشگاه
- انجام امور مربوط به پذیرش، شروع بکار و پایان کار اعضاء هیئت علمی مشمول تعهدات قانونی و مشمولین ماده یک قانون نحوه تامین هیئت علمی
- انجام امور مربوطه به استخدام شامل فراخوان جذب اعضاء هیئت علمی تشکیل پرونده – گزینش استاد و صدور ابلاغ مربوط
- انجام امور مربوط به تشکیل جلسات هیئت ممیزه دانشگاه و تبدیل وضعیت استخدامی و ارتقاء مرتبه اعضاء هیئت علمی
- ارائه گزارشات و آمار مورد نیاز در رابطه با اعضاء هیئت علمی به واحدهای داخلی دانشگاه و سایر موسسات وابسته به وزارت متبوع
- انجام مکاتبات اداری مختلف در مورد اعضاء هیئت علمی به واحدهای درون سازمانی و برون سازمانی
- انجام امور رفاهی اعضاء هیئت علمی شامل معرفی به بانکها و موسسات گردشگری و رفاهی- شرکتهای بیمه و غیره
- صدور احکام مختلف کارگزینی اعضاء هیئت علمی
- انجام سایر وظایف محوله از طرف مقامات مافوق دانشگاه در رابطه با اعضاء هیئت علمی دانشگاه

لیلا یزدان نیا
کارشناس پرستاری
کارشناس بانک اطلاعات
شرح وظایف
x
- راهنمایی و پاسخگویی به اعضای هیئت علمی در ارتباط با جمع آوری و ثبت اطلاعات
- برنامه ریزی و هدایت و نظارت بر عملکرد رابطین دانشکده ها با بانک اطلاعات با هماهنگی سرپرست دانشکده
- کارشناسی و ارائه پیشنهاد در مورد ارتقای نرم افزاری و سخت افزاری بانک اطلاعات و پیگیری امور مربوط
- نظارت بر ارائه گزارش درخواستی از بانک اطلاعات و تائید آنها
- ارائه گزارش عملکرد بانک اطلاعات بصورت دوره ای به معاون محترم آموزشی دانشگاه
- شرکت در شوراها وکمیته ها و جلسات مرتبط با حوزه مسئولیت مربوط
- سرپرستی امور اداری - پشتیبانی و نرم افزاری مربوط به بانک اطلاعات
- مشارکت در تدوین فرآیندهای موجود و یا مورد نیاز بانک اطلاعات و پیشنهاد به شورای آموزشی دانشگاه بمنظور بررسی وتصویب
- پیگیری اجرای فرآیندهای مربوطه در چهارچوب مصوبات
- نظارت بر جمع آوری اطلاعات ارسالی و چگونگی ثبت آنها در بانک اطلاعات بمنظور هماهنگی کلیه واحدها
- پیشنهاد دستورالعمل معادل سازی فعالیتهای اعضای هیئت علمی به شورای آموزشی دانشگاه
- تشکیل کمیته های مرتبط با فعالیتهای بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی بنا بر نیاز و ثبت و ضبط فعالیتها و مستندات آنها و اعلام گزارش کار به معاونت آموزشی دانشگاه
- جمع آوری نظرات وپیشنهادات اعضای هیئت علمی وهماهنگی با واحدهای مرتبط و بررسی و طبقه بندی نظرات و در صورت لزوم پیشنهاد به شورای آموزشی دانشگاه
- تشکیل وتکمیل پرونده کلیه اعضای هیأت علمی
- ثبت و ارسال کلیه مکاتبات دفتر بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی
- بایگانی اسناد و اسکن مدارک وتهیه گزارشات
- به روز کردن اطلاعات آموزشی - پژوهشی اعضای هیئت علمی
- پاسخگویی و راهنمایی اعضای هیئت علمی و آموزش رابطین بانک اطلاعات
- ورود اطلاعات آموزشی - پژوهشی اعضای هیئت علمی به نرم افزار بانک اطلاعات
- نصب برنامه بانک اطلاعات در واحدهای مختلف
- آموزش نصب برنامه به مسئولین و اعضای بانک اطلاعات هیئت علمی
- آموزش رابطین بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی
- پاسخگویی به اعضای هیئت علمی و مدیران و ارائه راهنمایی های لازم
- به روز کردن فرم های فولتایمی و ارتقاء پایه اعضای هیأت علمی
- تشکیل پرونده و تکمیل پرونده های اعضای هیئت علمی
- بایگانی اسناد و ثبت اطلاعات
زهرا اشراقی
کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت
کارشناس بانک اطلاعات
شرح وظایف
x
- راهنمایی و پاسخگویی به اعضای هیئت علمی در ارتباط با جمع آوری و ثبت اطلاعات
- برنامه ریزی و هدایت و نظارت بر عملکرد رابطین دانشکده ها با بانک اطلاعات با هماهنگی سرپرست دانشکده
- کارشناسی و ارائه پیشنهاد در مورد ارتقای نرم افزاری و سخت افزاری بانک اطلاعات و پیگیری امور مربوط
- نظارت بر ارائه گزارش درخواستی از بانک اطلاعات و تائید آنها
- ارائه گزارش عملکرد بانک اطلاعات بصورت دوره ای به معاون محترم آموزشی دانشگاه
- شرکت در شوراها وکمیته ها و جلسات مرتبط با حوزه مسئولیت مربوط
- سرپرستی امور اداری - پشتیبانی و نرم افزاری مربوط به بانک اطلاعات
- مشارکت در تدوین فرآیندهای موجود و یا مورد نیاز بانک اطلاعات و پیشنهاد به شورای آموزشی دانشگاه بمنظور بررسی وتصویب
- پیگیری اجرای فرآیندهای مربوطه در چهارچوب مصوبات
- نظارت بر جمع آوری اطلاعات ارسالی و چگونگی ثبت آنها در بانک اطلاعات بمنظور هماهنگی کلیه واحدها
- پیشنهاد دستورالعمل معادل سازی فعالیتهای اعضای هیئت علمی به شورای آموزشی دانشگاه
- تشکیل کمیته های مرتبط با فعالیتهای بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی بنا بر نیاز و ثبت و ضبط فعالیتها و مستندات آنها و اعلام گزارش کار به معاونت آموزشی دانشگاه
- جمع آوری نظرات وپیشنهادات اعضای هیئت علمی وهماهنگی با واحدهای مرتبط و بررسی و طبقه بندی نظرات و در صورت لزوم پیشنهاد به شورای آموزشی دانشگاه
- تشکیل وتکمیل پرونده کلیه اعضای هیأت علمی
- ثبت و ارسال کلیه مکاتبات دفتر بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی
- بایگانی اسناد و اسکن مدارک وتهیه گزارشات
- به روز کردن اطلاعات آموزشی - پژوهشی اعضای هیئت علمی
- پاسخگویی و راهنمایی اعضای هیئت علمی و آموزش رابطین بانک اطلاعات
- ورود اطلاعات آموزشی - پژوهشی اعضای هیئت علمی به نرم افزار بانک اطلاعات
- نصب برنامه بانک اطلاعات در واحدهای مختلف
- آموزش نصب برنامه به مسئولین و اعضای بانک اطلاعات هیئت علمی
- آموزش رابطین بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی
- پاسخگویی به اعضای هیئت علمی و مدیران و ارائه راهنمایی های لازم
- به روز کردن فرم های فولتایمی و ارتقاء پایه اعضای هیأت علمی
- تشکیل پرونده و تکمیل پرونده های اعضای هیئت علمی
- بایگانی اسناد و ثبت اطلاعات
احمد ربانی پور
کارشناسی زبان انگلیسی
کارشناس دبیرخانه هیئت اجرایی جذب
شرح وظایف
x
- شناسائی و تعیین نیاز های جذب اعضای هیأت علمی در گروه های آموزشی و پژوهشی
- انجام فراخوان عمومی برای جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه
- تشکیل پرونده اعضای هیأت علمی اعم از قراردادی، پیمانی، رسمی آزمایشی، رسمی قطعی، تعهدات قانونی، مأموریت و انتقال اعضای هیأت علمی
- برنامه ریزی جلسات هیأت اجرائی جذب
- تهیه صورتجلسات هیأت اجرائی جذب و ابلاغ مصوبات
- برنامه ریزی و تشکیل جلسات کارگروه صلاحیت عمومی
- انجام استعلام های لازم جهت جذب یا تمدید قرارداد، ارتقا مرتبه علمی و ... اعضای هیأت علمی دانشگاه
- پیگیری دریافت پاسخ استعلام های انجام شده با مراکز ذیصلاح و دانشگاه های دیگر
- پیگیری مکاتبات انجام شده
- بررسی پرونده های متقاضیان شرکت در فراخوان جذب هیأت علمی