امروز : 01 آذر 1403
معاونت آموزشی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

ثبت نام کنکور سراسری 1403

 

ضمن تبریک و آرزوی موفقیت؛

پذیرفته شدگان محترم کنکور سراسری (ورودی مهر و بهمن) اطلاع داشته باشند که کلیه مراحل ثبت نام این دانشگاه براساس زمانبندی جدول ذیل بصورت الکترونیکی و سپس حضوری خواهد بود. لذا با مطالعه دقیق این اطلاعیه، ثبت نام را مطابق مراحل ذیل بصورت کامل انجام دهید. تلاش شده عمده سوالات شما در بخش سوالات رایج پاسخ داده شود؛ چنانچه سوال خاصی بجز این موارد برای شما پیش آمده است حتما از طریق تماس با کارشناسان واحد مربوطه پاسخ را دریافت نمائید، طبعا کارشناسان سایر واحدها نخواهند توانست پاسخ کاملی به سوال شما داشته باشند.

مراحل ثبت نام:

  1. -      ثبت نام آموزشی (صرفا الکترونیکی و غیرحضوری)
    1. تشکیل پرونده و دریافت شماره دانشجویی و بارگذاری فایل های ثبت نام و ...   
    2. ثبت درخواست معافیت تحصیلی از طریق درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی
    3. ثبت نام در سامانه درخواست تائیدیه تحصیلی مقطع متوسطه
  2. -      ثبت نام دانشجویی، رفاهی، فرهنگی (تکمیل فرم های الکترونیکی و سپس مراجعه حضوری براساس زمانبندی)
    1. خوابگاه
    2. امور فرهنگی
    3. مشاوره تحصیلی، صندوق رفاه و تربیت بدنی
    4. معاینات سلامت سنجی
  3. -      مراجعه به دانشکده مربوطه (حضوری براساس زمانبندی)
    1. آشنایی با دانشکده و گروه
    2. قوانین و مقررات
    3. انتخاب واحد و برنامه دروس ترم ها

 

دانشجویان پس از تکمیل مراحل ثبت نام اینترنتی بایستی هنگام مراجعه به دانشگاه حتما فرم "فرایند ثبت نام کنکور سراسری" (دانلود فرم) را همراه داشته باشند و در آخرین مرحله، تکمیل شده­ی این فرم را به اداره آموزش دانشکده خود تحویل دهند.

آدرس محل ثبت نام حضوری: کاشان - بلوار قطب راوندی - بلوار پزشک - سالن همایش های دانشکده پزشکی

 

ثبت نام اینترنتی

1403/07/25 الی 1403/07/28

ثبت نام حضوری

یکشنبه 29 مهر: پزشکی ورودی مهر، پرستاری ورودی مهر، فوریتهای پزشکی، علوم آزمایشگاهی، علوم تغذیه


دوشنبه 30 مهر: پزشکی ورودی بهمن، پرستاری ورودی بهمن، تکنولوژی پرتوشناسی، هوشبری، مدیریت خدمات بهداشتی، بهداشت عمومی


سه شنبه 1 آبان: دندانپزشکی، اتاق عمل، مامائی، فناوری اطلاعات سلامت، بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط

شروع کلاس ها

شنبه 1403/08/05

 

پاسخ به سوالات رایج:

  1. ثبت نام شما زمانی "پایان یافته" تلقی می شود که کلیه اقدامات، فرم ها و مراحل سه گانه ثبت نام (آموزشی – دانشجویی – دانشکده) را تکمیل کرده باشید و تبعات بعدی عدم تکمیل هر یک از مراحل ثبت نام به عهده دانشجو خواهد بود 
  2. مسئولیت صحت و کیفیت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو است. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما در هرمرحله از تحصیل کان لم یکن می گردد.
  3. بدون اقدام درخصوص گواهی تائیدیه تحصیلی مدارک متوسطه (کلیه پذیرفته شدگان) و معافیت تحصیلی (ویژه آقایان) ثبت نام شما قطعی نبوده و بمنزله انصراف شما تلقی خواهد شد.
  4. «کارنامه سبز» صرفا جهت اطلاع داوطلبین آزمون سراسری صادر شده است و هیچ گونه حقی برای داوطلب جهت پذیرش در رشته محل هایی که واجد حداقل نمره قبولی آن هستید؛ ایجاد نمی نماید. همچنین هیچ الزامی برای دانشگاه محل پذیرش اولیه (دانشگاه مبداء) و یا دانشگاه مورد تقاضا (دانشگاه مقصد) مبنی بر موافقت با انتقال یا تغییر رشته ایجاد نمی نماید.
  5. بمنظور پیشگیری از سوالات و تماس های مکرر خانواده ها به اطلاع می رساند که برای دانشجویان در ترم اول تحصیل به هیچ عنوان انتقال یا مهمانی میسر نخواهد بود. براساس آیین نامه های آموزشی هرگونه درخواست مهمانی، انتقال و یا تغییر رشته در صورت کسب موافقت دانشگاه مبداء و مقصد پس از گذراندن حداقل یک نیمسال از شروع تحصیل امکان پذیر است.
  6. ارائه خوابگاه به دانشجویان براساس دستورالعمل های مشخص صورت می گیرد لذا حضور پیش از موعد شما تاثیری در کسب خوابگاه نخواهد داشت. تاکید می شود که حضور زودتر دلیلی برای رزرو یا اخذ خوابگاه های با شرایط بهتر نیست.
  7. پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی دارای تعهد (موضوع قانون عدالت آموزشی و سهمیه مناطق محروم و مصوبه افزایش ظرفیت شورای عالی انقلاب فرهنگی) ملزم به تنظیم و تحویل سند تعهد محضری به دانشگاه محل تحصیل می باشند. نحوه تنظیم سند تعهد محضری متعاقبا به اطلاع پذیرفته شدگان این سهمیه خواهد رسید.
  8. پذیرفته شدگانی که قبلا دانشجو بوده و در حال حاضر دانشجوی انصرافی هستند در صورتی که در سقف سنوات تحصیلی اولیه، انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد، مشروط بر اینکه قبلا از امتیاز یکبار انصراف استفاده نکرده باشند، مجاز به ثبت نام هستند.
  9. پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار والدین، سازمان های بیمه گر و ... می باشند می بایست پس از ثبت نام، اخذ شماره دانشجویی و انتخاب واحد درخواست خود را از طریق «دانشکده» ثبت و موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.
  10. دانشجویانی که بصورت مازاد ظرفیت (شهریه پرداز) پذیرفته شده اند بعد از اتمام کامل ثبت نام، فرایند پرداخت شهریه را می بایست از طریق امور مالی دانشکده خود دنبال نمایند.

 

-----------------------------------::::::::::::------------------------------------

مرحله 1 : ثبت نام آموزشی

 

پس از ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی ابتدا وارد لینک مربوطه شده سپس کد ملی را هم بعنوان نام کاربری و هم کلمه عبور، وارد نموده و مراحل ثبت نام را به ترتیب و بطور کامل را دنبال نمائید

 

-----------------------------------::::::::::::------------------------------------

 

..:: اقدامات قبل از شروع ثبت نام اینترنتی آموزشی ::..

 

پذیرفته شدگان قبل از آغاز ثبت نام اینترنتی اسکن کلیه مدارک و فرم های ذیل را با مشخصات جدول تهیه و از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک بارگذاری نمایند.

نکته 1: لازم است برخی از فرم ها را از همین اطلاعیه و یا "سامانه ثبت نام" دانلود کرده، تکمیل نمائید و سپس آن را بارگذاری و ارسال کنید لذا قبل از ثبت نام فرم ها را دانلود و تکمیل کنید.
نکته 2: بدلیل امکان اشکال در اسکن اسناد ارسالی بهتر است اسکن ها را همچنان نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز به دانشگاه ارائه نمائید.
نکته 3: بمنظور جلوگیری از اتلاف وقت تا حد امکان از ارسال تصویر مدارکی که با دوربین گوشی همراه تهیه نموده اید خودداری فرمایید و اگر فایل ها از طریق گوشی تهیه می کنید از اپ Camscanner استفاده کنید و از کیفیت فایل ارسالی مطمئن شوید. (چنانچه تصاویر بی کیفیت ارسال نمائید ثبت نام شما تائید نخواهد شد)
نکته 4: آقایان قبل از شروع ثبت نام معافیت تحصیلی خود را مطابق ادامه همین اطلاعیه اقدام نمایند. 

 

حجم فایل از 200 کیلوبایت بیشتر نباشد

File Size < 200 KB

وضوح تصویر200 پیکسل در اینچ باشد

Resolution = 200 Pixel/Inch

تنظیمات اسکنر کمتر و یا مساوی از 200 dpi باشد

Scanner Setting < 200 DPI

اندازه صفحات A4 حداقل با عرض 600 پیکسل و ارتفاع 800 پیکسل تنظیم شود.

A4 : Scale = 800*600

 

1- عکس 4*3
2- مدارک شناسایی = شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت (در صورت وجود)
3- مدارک تحصیلی = دیپلم، ریزنمرات سه ساله، پیش دانشگاهی و ریز نمرات پیش دانشگاهی (ویژه نظام قدیم)
4- فرم های آموزشی = فرم مشخصات پذیرفته شدگان (از اینجا دانلود و پر کنید و سپس اسکن و در سامانه ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمائید)

دانلود فرم مشخصات پذیرفته شدگان

5- برای اطلاع از چگونگی درخواست تائیدیه تحصیلی مداراک متوسطه به ادامه همین اطلاعیه مراجعه نمائید

 

تلفن های تماس کارشناسان حوزه ثبت نام آموزش

خانم کوهستانی

03155103715

خانم تقی زاده

03155103723

آقای تقی زاده

03155103267

خانم گندمی

03155103719

 

-----------------------------------::::::::::::------------------------------------

..:: اقدامات لازم درخصوص دریافت معافیت تحصیلی (ویژه آقایان) ::..

 

پذیرفته شدگان محترم آقا که فاقد کارت پایان خدمت می باشند؛ می بایست از طریق مراجعه به پورتال جامع نظام وظیفه (sakha.epolice.ir) نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود با رعایت دقیق نکات ذیل اقدام نمایند.

  1. در طی مراحل ثبت درخواست، نام دانشگاه را "دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان" با کد 246510 انتخاب نمائید.
  2. پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی، هنگام درخواست مقطع تحصیلی را "لیسانس پزشکی" انتخاب نمائید.
  3. توجه داشته باشید ثبت درخواست معافیت شما بعد از پرداخت هزینه در سایت سخا تکمیل می شود، در صورت عدم پرداخت هزینه، معافیتی از سوی نظام وظیفه برای شما صادر نمی شود.
  4. دانشجویان انصرافی حتما بایستی معافیت تحصیلی دانشگاه قبلی خود را باطل و سپس برای این دانشگاه معافیت تحصیلی مجدد درخواست نمایند.
  5. پذیرفته شدگان ورودی مهر تاریخ شروع به تحصیل را 1403/08/01 و پذیرفته شدگان ورودی بهمن تاریخ شروع به تحصیل را 1403/11/01 ثبت نمایند.
  6. پذیرفته شدگان ورودی بهمن که تاریخ اخذ دیپلم آنها سال 1402 و ماقبل می باشد؛ بایستی حتما دفترچه اعزام به خدمت را پست کرده باشند.

پس از ثبت نهایی درخواست معافیت، سامانه سخا برای شما "فرم تائید اولیه شرایط مشمول" صادر می نماید که بایستی این فرم را در سامانه ثبت نام الکترونیکی دانشگاه بارگذاری نمائید. توجه داشته باشید معافیت تحصیلی دانش­آموزی خود را در سامانه ثبت نام دانشگاه بارگذاری ننمائید.  

 

-----------------------------------::::::::::::------------------------------------

 

..:: اقدامات لازم در خصوص ثبت نام در سامانه درخواست تائیدیه تحصیلی ::..

در این مرحله از ثبت نام دانشجویان بایستی با مراجعه به سایت https://emt.medu.ir نسبت به درخواست تائیدیه تحصیلی مدارک مربوط متوسط (دیپلم 6.3.3. برای نظام جدید و دیپلم و پیش دانشگاهی برای نظام قدیم) اقدام نمائید.

در مرحله دریافت کد پیگیری، کلیه اطلاعات واردشده و بانکی همراه با کد پیگیری درخواست تأییدیه تحصیلی ظاهر می شود  با کلیک روی دکمه «چاپ اطلاعات»، این صفحه را چاپ کرده و ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمائید.

 

در درخواست تائیدیه با مشخصات ذیل در سامانه صورت پذیرد:

استان استعلام گیرنده: اصفهان

نوع استعلام گیرنده: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

استعلام گیرنده: دانشگاه علوم پزشکی کاشان

 

-----------------------------------::::::::::::------------------------------------

مرحله 2 : ثبت نام دانشجویی، رفاهی و فرهنگی

پذیرفته شدگان محترم؛ پس از تکمیل ثبت نام الکترونیکی آموزش و دریافت شماره دانشجویی جهت تکمیل فرآیند ثبت نام در معاونت فرهنگی دانشجویی به لینک زیر وارد شده و اطلاعات درخواستی حوزه معاونت دانشجویی را تکمیل نمائید (یادآوری می ­شود قبل از مراجعه حضوری براساس زمانبندی، بایستی نسبت به اقدامات و تکمیل فرم های مندرج در لینک ذیل اقدام نموده باشید)

اطلاعات مربوطه شامل موارد ذیل خواهد بود:

  1. خوابگاه
  2. امور فرهنگی
  3. مشاوره تحصیلی، صندوق رفاه و تربیت بدنی
  4. معاینات سلامت سنجی

 

-جهت تسریع در ثبت نام شما سعی کنید فرم های سلامت سنجی را از لینک زیر دریافت و با مراجعه به مراکز بهداشتی شهر خود تکمیل نمائید.

-کلیه ورودی های ۱۴۰۳ جهت اطلاع از کلیه اخبار و اطلاعیه ها به کانال نوسفر به آدرس https://eitaa.com/joinchat/3875996609C1f851a627e بپوندید.

-براساس قوانین مصوب درخواست استفاده از خوابگاه، تسهیلات رفاهی و همچنین دریافت هرگونه وام از صندوق رفاه منوط به ارائه تعهد نامه محضری است. (دانشجویان فرم تعهدنامه محضری را از لینک زیر دانلود و با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی شهر محل سکونت خود ثبت نموده و هنگام حضور در دانشگاه به اداره رفاه تحویل نمایید. ضمنا حتما به همراه سند تعهد محضری، ارائه کپی مدارک شغلی ضامن -کپی پروانه کسب یا حکم کارگزینی- الزامی است.)

 

ورود به اطلاعیه و فرم های ثبت نام دانشجویی، رفاهی و فرهنگی

 

اداره امور خوابگاه ها

خانم دهقانی

03155589186 - 03155103772

اداره رفاه دانشجویان

خانم اسماعیل پور

03155589199 - 03155103547

 -----------------------------------::::::::::::------------------------------------

مرحله 3 : مراجعه به اطلاعیه دانشکده مربوطه

پذیرفته شدگان محترم؛ پس از تکمیل مراحل 1 و 2 می بایستی فرایند نهایی ثبت نام را براساس اطلاعات مندرج در اطلاعیه های ثبت نام دانشکده خود پیگیری نموده و یا در صورت نیاز با آموزش دانشکده مربوطه تماس حاصل نموده و مراتب شروع کلاس ها و نحوه آموزش را پیگیری نمایند.

«مجددا تاکید می شود در روز ثبت نام حضوری باید حتما به دانشکده خود مراجعه نمائید.»

 

دانشکده

پزشکی

دانشکده

دندانپزشکی

دانشکده

پرستاری و مامایی

دانشکده

پیراپزشکی

پردیس خودگردان

دانشکده

بهداشت

 03155103391

03155103571

03155103572

03155103238

03155103101

03155103105

03155103625

03155589347

03154735890

03155103645

03155103839