- 1403/12/18 - 13:12
- زمان مطالعه : 1 دقیقه
- /ZQ4V
یادگیری با هیجان: برگزاری سومین اتاق فرار آموزشی، تجربه ارزشمند گروه هوشبری دانشکده پیراپزشکی
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، دانشکده پیراپزشکی سومین اتاق فرار آموزشی خود با موضوع «فارماکولوژی اختصاصی بیهوشی» را در تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۱۵ برگزار کرد.
این رویداد به عنوان بخشی از پایاننامه خانم زهرا ملکی، دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش هوشبری، با شرکت ۴۲ دانشجوی کارشناسی هوشبری از سه دوره مختلف در ۹ تیم و با همکاری دانشجویان ارشد برگزار شد. اساتید راهنمای این پروژه، خانمها؛ دکتر میرحسینی و دکتر بتولی، این رویداد را به عنوان محیطی تعاملی و انگیزشی برای یادگیری فعال، استدلال، تفکر نقادانه، کار تیمی و ارتقای رفتار حرفهای معرفی کردند که فراگیران نسل جدید را به حل معماها با همکاری تیمی تشویق میکند. این برنامه با استقبال خوب دانشجویان مواجه شد. آنها از کارآمدی این روش در مقایسه با آزمونهای سنتی راضی بودند.
دکتر عطیه فقیهی، مشاور اجرائی معاون آموزشی دانشگاه، در بازدید از این رویداد، آن را نشانگر تلاش دانشگاه برای ارتقای روشهای آموزشی با استفاده از فناوریهای نوین دانست و بر توسعه روشهای فعال یادگیری تأکید کرد. با توجه به تجربه برگزاری سه دوره اتاق فرار در دانشکده پیراپزشکی، گروه هوشبری آمادگی خود برای ارائه مشاوره در این زمینه به سایر دانشکدهها و گروههای آموزشی را اعلام میدارد.

نظر دهید