امروز : 07 آبان 1403
معاونت آموزشی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/06/05 - 13:09
  • 128
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZUWS

روز اول برنامه همایش آموزش پزشکی اروپا (AMEE)

برگزاری افتتاحیه همایش در دانشگاه هوشمند و برگزاری 1 سمپوزیوم با محتوای هوش مصنوعی

دانشگاه علوم پزشکی کاشان با همکاری دانشگاه هوشمند برای دومین بار موفق به پخش همزمان همایش آموزش پزشکی اروپا (AMEE) شد. این رویداد در روز اول در تاریخ دوشنبه پنجم شهریور ماه 1403 در محل سالن دکتر والی معاونت آموزشی با مشارکت 26 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه و تنی چند از کارشناسان دانشگاه برگزار شد.

در روز اول برنامه همایش آموزش پزشکی اروپا (AMEE)، مدیر محترم مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در افتتاحیه برنامه که از طریق دانشگاه هوشمند اجرا شده است، حضور داشتند و بر اهمیت برگزاری این نوع همایش ها در توانمندسازی اعضای محترم هیات علمی دانشگاه تاکید کردند. دبیر محترم کمیته علمی برنامه؛ سرکارخانم دکتر مریم یاوری و دبیر محترم کمیته اجرایی برنامه، سرکارخانم دکتر منصوره مومن هروی در سمپوزیوم صبح و در بحثهای مطرح شده همراه با اعضای هیات علمی و متخصصان آموزش پزشکی شرکت کردند.

در این برنامه که از ساعت 8 صبح با افتتاحیه برنامه در دانشگاه هوشمند شروع شد و در ساعت 9 صبح به وقت بازل سوئیس (ساعت 10:30 به وقت تهران) و تا ساعت 13 ادامه داشت. در بازه زمانی ذکر شده یک سمپوزیوم، یک مجمع متشکل از اساتید برجسته آموزش پزشکی از کشورهای مختلف، همراه با  پانلهای جمع بندی نتایج سمپوزیوم و نتیجه گیری همه بحثهای مطرح شده تشکیل شد.

در روز اول مبحث Designing Health Education Curricula to Prepare Students for a Generative Artificial Intelligence Future مطرح شد. پس از اتمام سمپوزیوم اعضای حاضر در جلسه نیز به بحث و گفتگو پیرامون مسائل مطرح شده می پرداختند. در انتهای سمپوزیوم هوش مصنوعی، سرکارخانم دکتر موسوی نسب عضو محترم هیات علمی واحد مجازی در خصوص سمپوزیوم مطالب تکمیلی را بیان نمودند و در ادامه آقای دکتر نیکفرجام عضو محترم هیات علمی دانشگاه در خصوص هوش مصنوعی و کاربردهای آن در آموزش دانشجویان بحث و گفتگو نمودند و همچنین دبیرعلمی برنامه نیز در خصوص مباحث اخلاقی استفاده از هوش مصنوعی در آموزش دانشجویان با شرکت کنندگان به بحث و گفتگو پرداختند.

 این همایش در روز  سه شنبه مورخ 6 شهریور ماه ۱۴۰3 نیز ادامه خواهد داشت.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت,همایش ها و سمینارها,اخبار EDC
  • کد خبر : 131836
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید