امروز : 07 آذر 1403
معاونت آموزشی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1394/04/01 - 11:43
  • 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zc7w

تأکید بر تحلیل آزمونهای چند گزینه ای دروس تئوری با استفاده از طراحی فرم جدید متغیرهای موثر بر آزمون، گامی مهم در ارتقاء کمی آزمونها




اولین جلسه کمیته فرعی ارزشیابی فراگیران از واحد ارزشیابی مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی (EDC)با حضور دکتر منصور سیاح مسئول واحد ارزشیابی EDC و اعضای  این واحد در تاریخ 26/3/1394 در سالن کنفرانس معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد.



در ابتدای جلسه معارفه اعضای کمیته صورت گرفته و در ادامه اهمیت ارزشیابی فراگیران با توجه به الزامات طرح رتبه بندی آموزشی دانشگاه ها (طرح راد) و تأثیری که ارزشیابی دانشجو بر نتایج ارزشیابی اساتید دارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



در ادامه جلسه با توجه به اهمیت ارزیابی دروس تئوری (دانش) در حیطه شناختی و فراگیر بودن سیستم ارزشیابی دروس تئوری در قالب سوالات چند گزینه ای، اهمیت آیتم آنالیز سوالات آزمون ها، نحوه انجام تحلیل نمونه سوالات با استفاده از دستگاه OMR/OPscan و تأثیر متغیر های محیطی بر نتیجه آزمون  ضرورت بازنگری فرم ارزیابی فراگیران مورد تأکید قرار گرفت. سپس با توجه به اهمیت بازخورد نتایج ارزیابی به اساتید در طرح راد مقرر شد کلیه فعالیت های ارزیابی این کمیته با ارائه فیدبک و اقدام اصلاحی همراه باشد.



در خاتمه مقرر گردید با توجه به الزامات ارزشیابی در هر دانشکده، دانشکده ها در خصوص نحوه بازخورد به اساتید نظرات خود را به شکل مکتوب درجلسه آتی ارائه نمایند.




  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 93606
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم