نشست کمیته ارزشیابی اعضای هیئت علمی دانشگاه
بررسی دستورالعمل بازنگری شده ارزشیابی کیفیت عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی (پیوست هفت شیوهنامه اجرایی آئین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی دانشگاهها)
روز سوم برنامه همایش آموزش پزشکی اروپا (AMEE 2024)
برگزاری دو سمپوزیوم با محتوای پارادایم شیفت آموزش دانشجویان و کوریکولوم مبتنی بر شایستگی دوره رزیدنتی
روز دوم برنامه همایش آموزش پزشکی اروپا (AMEE)
برگزاری دو سمپوزیوم با محتوای هوش مصنوعی و رهبری آموزشی دانشجویان
روز اول برنامه همایش آموزش پزشکی اروپا (AMEE)
برگزاری افتتاحیه همایش در دانشگاه هوشمند و برگزاری 1 سمپوزیوم با محتوای هوش مصنوعی
پخش همزمان کنفرانس بین المللی آموزش پزشکی اروپا AMEE 2024
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه اعلام کرد این مرکز مفتخر است همزمان با برگزاری همایش آموزش علوم پزشکی اروپا (AMEE) در شهر بازل سوئیس در سال جاری، بستر لازم جهت استفاده اعضای هیات علمی از سمپوزیوم های تخصصی همایش را همراه با برخورداری از امتیاز توانمندسازی جهت شرکت کنندگان حضوری فراهم سازد.
جلسه تصمیم گیری و برنامه ریزی برگزاری آنلاین همایش انجمن آموزش پزشکی اروپا (AMEE 2024) در دانشگاه
AMEE 2024 will take place from 24-28 August 2024 at the Messe Congress Centre, Basel, Switzerland.
جلسه اعتبار بخشی آموزشی بیمارستان کارگر نژاد برگزار شد
در راستای اعتبار بخشی آموزشی مراکز آموزشی درمانی، جلسه بررسی و هماهنگی جهت انجام فرآیند ارزیابی درونی اعتبار بخشی توسط مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه برگزار شد.
برگزاری جلسه بررسی چالش های حوزه های تمایزیافته توسط کارگروه مرجعیت علمی
تدوین برنامه عملیاتی کارگروه مرجعیت علمی و حوزه های تمایزی برای سال 1403 و بررسی چالشهای حوزههای تمایزیافته توسط کارگروه مرجعیت علمی انجام شد.
پیام تسلیت مرکز مطالعات توسعه آموزش علوم پزشکی به مناسبت شهادت رئیس جمهور
سید ابراهیم رئیسی خادمالرضا (ع) رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همراه تعدادی از همراهان در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعهسی» به سمت تبریز، دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
برگزاری نشست کارگروه تخصصی اخلاق، سلامت معنوی و تعهد حرفهای در آموزش علوم پزشکی مورخ 1403/2/29
در این نشست بررسی دستورالعمل تشکیل، سطح بندی و شرح وظایف کمیتههای اخلاق بالینی به عنوان الگویی جهت تنظیم دستورالعمل مشابه در دانشکدهها و بررسی نظامنامه اخلاق آموزش وزارت علوم و تحقیقات و فناوری جهت الگو صورت گرفت.