دانستن کافی نیست، باید به دانسته ی خود عمل کنید.

9:21:22 PM 1397 / 08 / 01
 

 

 

معاون آموزشی دانشگاه :  دکترعباس تقوی اردکانی

  • رشته تحصیلی : فوق تخصص گوارش اطفال
  • نوع استخدام : هیات علمی رسمی تمام وقت 
  •   مرتبه علمی : دانشیار
  •  آدرس پست الکترونیکی : taghaviardakani@kaums.ac.ir
  •   رزومه
  • برنامه هفتگی

 

شرح وظایف:

1ـ اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه سیاستها، مقررات و فرآیندهای آموزش و تحصیلات تکمیلی موسسه، منطبق بر قوانین، مصوبات، مقررات و آئین‌نامه‌های اجرایی مربوطه با رویکرد گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی؛
2ـ برنامه‌ریزی امور آموزشی و تحصیلاتی تکمیلی با همکاری واحدهای ذیربط و نظارت بر حسن اجرای وظایف واحدهای وابسته و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی هر دانشکده و ارزیابی آن و ارائه گزارش لازم به هیأت رییسه؛
3ـ پایش و ارزیابی عملکرد آموزشی دانشجویان و اعضای هیأت علمی و مدیران آموزشی واحدهای مختلف در هر نیمسال و انعکاس آن به ریاست دانشگاه و اعلام نتیجه ارزیابی به اعضای هیأت علمی؛
4ـ اجرای دوره‌های کوتاه مدت آموزشی و ضمن خدمت؛
5 ـ برنامه‌ریزی جهت تامین امکانات و تخصیص اعتبار لازم جهت تعامل علمی ـ آموزشی حوزه و دانشگاه و ایجاد زمینه مناسب جهت نیل به علم دینی و علوم انسانی اسلامی؛
6 ـ برنامه‌ریزی آموزشی موسسه در راستای سند چشم‌انداز، نقشه جامع علمی و آمایش سرزمین؛
7ـ اهتمام به برگزاری دوره‌های توانمندسازی و دانش‌افزایی؛
8 ـ ارزیابی و بازنگری محتوای سرفصل‌ها به منظور به روز رسانی، کارآمدی اعضای هیأت علمی موسسه، غنابخشی و ارزش مداری و ارائه پیشنهاد لازم به وزارتین حسب مورد؛
9ـ برنامه‌ریزی برای ارتقـای مهارتهـای علمـی ـ تخصصـی دانشجویان جهت ورود به‌ جامعه؛ 
10ـ نظارت و ارزیابی فرآیند اجرایی شدن نقشه جامع علمی کشور در موسسه با هماهنگی وزارت متبوع؛

 عضویت در شورا، کمیته، کمیسون های علمی ، پژوهشی و اجرایی

  • دبیر شورای دانشگاه
  • رئیس شورای تخصصی آموزشی
  • رئیس شورای تخصصی تحصیلات تکمیلی
  • رئیس شورای هماهنگی و برنامه ریزی آموزش مداوم جامعه پزشکی
  • رئیس شورای سیاستگذاری بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی
  • رئیس کمیته مسکن
  • رئیس کمیته ملی اخلاق در آموزش علوم پزشکی
  • رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر معاونت آموزشی
  • رئیس کمیته دانشگاهی ارزیابی فعالیت های دانشورانه و دانش پژوهشی آموزش علوم پزشکی
  • رئیس کمیته آموزش کارگروه بهداشت و درمان در حوادث غیرمترقبه
  • نایب رئیس کمیسیون ویژه حمایت از استعدادهای درخشان
  • دبیر شورای اخلاق پزشکی
  • دبیرکمیته علمی دانشگاهی جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • عضو ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی وحقوق شهروندی
  • عضو شورای فناوری سلامت
  • عضو کارگروه دارو و تجهیزات پزشکی
  • عضو کمیته برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه
  • عضو کمیته تخصصی ساختار و فناوری های مدیریتی
  • عضو شورای هماهنگی ایثارگران
  • عضو علی البدل هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات انتظامی هیئت علمی
  • عضو شورای فناوری اطلاعات
  • عضو شورای بین الملل
  • عضو کمیته مصاحبه دکتری تخصصی پژوهشی رشته های پرستاری، تغذیه و فیزیولوژی
  • عضو کارگروه توسعه مدیریت
  • عضو کمیته دانشگاهی ترویج زایمان طبیعی
  • عضو کارگروه بهداشت، درمان و سلامت ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
  • عضو کمیته تالیف و ترجمه
  • عضو کمیته انطباق امور اداری و فنی موسسات پزشکی با موازین شرع مقدس
  • عضو کمیته تبیین و ترویج اقتصاد مقاومتی
  • عضو کمتیه تجویز و مصرف منطقی داروی
  • عضو کمیته دانشگاهی سلامت نوزادان
  • عضو کمیسیون تخصصی هیئت ممیزی بررسی و تعیین امتیازات فرهنگی...اعضای هیئت علمی
  • عضو کمیته دانشگاهی مراقبت مرگ مادری
  • عضو کمیته سلامت سالمندان
  • عضو کمیته ماده 6آیین نامه اجرایی
  • عضو کارگروه بهداشت و درمان در حوادث غیرمترقبه
  • عضو کارگروه توسعه طب سنتی
  • عضو کارگروه توزیع درآمد اختصاصی
  • عضو کمیته انتخاب و تامین منابع لاتین
  • عضو کمیته اقتصاد درمان، دارو و تجهیزات مصرفی بیمارستانی
  • عضو ستاد راهبری، امور درآمد، تامین مالی و سرمایه گذاری
  • عضو ستاد دانشگاهی کارآفرینی و اشتغال
  • عضو شورای تخصصی پژوهشی و فناوری
  • عضو کمیته نظارت بر انتخابات شورای صنفی دانشجویان

مسئول دفتر معاونت آموزشی دانشگاه:  سید محسن میری

شرح وظایف:

  • نظارت بر انجام کلیه امور اجرایی معاونت  آموزشی ( اعم از امور اداری ، امور عمومی و...) و مرکز آموزش مداوم دانشگاه
  • نظارت بر فعالیت پرسنل دفتر معاونت، آموزش مداوم ، دبیرخانه و خدمات
  • مسئول روابط عمومی معاونت
  • مسئول وب سایت معاونت
  •  انجام کلیه امور کارشناسی شورای دانشگاه ( تشکیل جلسات، تدوین گزارشات، تنظیم صورتجلسات، ابلاغ مصوبات، پیگیری اجرای مصوبات و...)
  • نظارت بر حسن اجرا و پیاده سازی  استانداردهای اعتباربخشی معاونت آموزشی و مرکز آموزش مداوم دانشگاه
  • مدیریت سامانه کشوری آموزش مداوم( مدیریت کاربران، برنامه های حضوری، غیرحضوری، کارنامه آموزش مداوم مشمولین، اتوماسیون حضورغیاب،  اعتبارات مالی،و...)
  • مدیریت وب سرویس غیر حضوری برنامه های آموزش مداوم دانشگاه
  • مدیریت سامانه پیام کوتاه معاونت آموزشی دانشگاه
  • مسئول صدور گواهی نهایی پنجساله مشمولین قانون آموزش مداوم دانشگاه
  • انجام کلیه امور کارشناسی کمیته تخصیص امتیاز به برنامه های آموزش مداوم دانشگاه( مدیریت جلسات، تدوین گزارشات، ابلاغ مصوبات، پیگیری اجرای مصوبات و...)
  • انجام کلیه امور کارشناسی کمیته ماده 6 آئین نامه اجرایی دانشگاه( مدیریت جلسات، تدوین گزارشات، ابلاغ مصوبات، پیگیری اجرای مصوبات و...)
  • انجام کلیه امور کارشناسی کمیته بررسی برنامه های خارج کشور ( مدیریت جلسات، تدوین گزارشات، ابلاغ مصوبات، پیگیری اجرای مصوبات و...)
  • پیگیری و نظارت بر کلیه امور عمرانی و ساختمانی معاونت و حفظ و توسعه فضاهای فیزیکی در اختیار
  • انجام، پیگیری و پاسخگویی به  کلیه مکاتبات اداری دفتر
  • تدوین، گردآوری  و مستندسازی کلیه فعالیتهای معاونت( مصوبات شورا، هیات رئیسه، گزارشات عملکردی، طرح تحول و ...)
  • بازنگری مستمر فرآیندهای معاونت و مرکز آموزش مداوم  در جهت اجرای بهینه امور
  • تدوین گزاراشات مورد نیاز
  • پاسخگویی به مراجعین وتکریم اربابان رجوع
  • برگزاری جلسات و نشست های مرتبط با حوزه فعالیت معاونت آموزشی
  • هماهنگی و نظارت بر فعالیتهای رابطین معاونت در قسمت های مختلف(آموزش، هیات امنا، آمار، پورتال معاونت، وبسایت و ...)
  • همکاری در اجرای گام چهارم طرح تحول سلامت (تحول و نوآوری در آموزش)

به روز رسانی 96/07/17

   
جشنواره پرتال

انتخاب پرتال برتر