شرح وظایف اداره ثبت و ضبط و ارائه اطلاعات اعضای هیئت علمی:
-
راهنمایی وپاسخگویی به اعضای هیئت علمی در ارتباط با جمع آوری وثبت اطلاعات
-
برنامه ریزی وهدایت ونظارت بر عملکرد رابطین دانشکده ها با بانک اطلاعات با هماهنگی سرپرست دانشکده
-
کارشناسی وارائه پیشنهاد در مورد ارتقای نرم افزاری وسخت افزاری بانک اطلاعات وپیگیری امور مربوط
-
نظارت بر ارائه گزارش درخواستی از بانک اطلاعات وتائید آنها
-
ارائه گزارش عملکرد بانک اطلاعات بصورت دوره ای به معاون محترم آموزشی دانشگاه
-
شرکت در شوراها وکمیته ها و جلسات مرتبط با حوزه مسئولیت مربوط
-
سرپرستی امور اداری - پشتیبانی ونرم افزاری مربوط به بانک اطلاعات
-
مشارکت در تدوین فرآیندهای موجود ویا مورد نیاز بانک اطلاعات وپیشنهاد به شورای آموزشی دانشگاه بمنظور بررسی وتصویب
-
پیگیری اجرای فرآیندهای مربوطه در چهارچوب مصوبات
-
نظارت بر جمع آوری اطلاعات ارسالی وچگونگی ثبت آنها در بانک اطلاعات بمنظور هماهنگی کلیه واحدها
-
پیشنهاد دستورالعمل معادل سازی فعالیتهای اعضای هیئت علمی به شورای آموزشی دانشگاه
-
تشکیل کمیته های مرتبط با فعالیتهای بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی بنا بر نیاز وثبت وضبط فعالیتها ومستندات آنها واعلام گزارش کار به معاونت آموزشی دانشگاه
-
جمع آوری نظرات وپیشنهادات اعضای هیئت علمی وهماهنگی با واحدهای مرتبط وبررسی وطبقه بندی نظرات ودر صورت لزوم پیشنهاد به شورای آموزشی دانشگاه

کارشناس مرکز : خانم لیلا یزدان نیا
شرح وظایف:
-
تشکیل وتکمیل پرونده کلیه اعضای هیئت علمی
-
ثبت وارسال کلیه مکاتبات دفتر بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی
-
بایگانی اسناد واسکن مدارک وتهیه گزارشات
-
به روز کردن اطلاعات آموزشی - پژوهشی اعضای هیئت علمی
-
پاسخگویی وراهنمایی اعضای هیئت علمی وآموزش رابطین بانک اطلاعات
-
ورود اطلاعات آموزشی - پژوهشی اعضای هیئت علمی به نرم افزار بانک اطلاعات
-
نصب برنامه بانک اطلاعات در واحدهای مختلف
-
آموزش نصب برنامه به مسئولین واعضای بانک اطلاعات هیئت علمی
-
آموزش رابطین بانک اطلاعات اعضای هیئت علمی
-
پاسخگویی به اعضای هیئت علمی ومدیران وارائه راهنمایی های لازم
-
به روز کردن فرم های فولتایمی وارتقاء پایه اعضای هیئت علمی
-
تشکیل پرونده وتکمیل پرونده های اعضای هیئت علمی
-
بایگانی اسناد وثبت اطلاعات