7:32:09 AM 1402 / 03 / 07
 

  

 مدیریت دانش یعنی فرآیند استفاده خلاق، مؤثر و کارآمد از کلیه دانش و اطلاعات در دسترس سازمان به نفع مشتری و در نتیجه به سود خود سازمان و یا به عبارت دیگر فرآیند تبدیل دانش ضمنی به دانش کاربردی. به این ترتیب ملاحظه می شود که دانش دارای فکری است که از دارایی های سنتی سرمایه ای مهم تر خواهد بود. برای بدست آوردن توان تبدیل دانش به مزیت رقابتی، سازمان ها بایستی محیطی فرهنگی به وجود آورند که در آن دانش و اطلاعات تسهیم و مدیریت شود و مورد استفاده قرار گیرد. دانش یکی از عوامل تأثیر گذار در کسب مزیت های رقابتی و منابع جمعی است.

راهبردها و فرآیندهایی هستند که قادرند تولید و جریان دانش رابه منظور ایجاد و برآورده ساختن انتظارات سازمان، مشتریان و کاربران در کل سازمان به وجود آورند. مدیریت دانش، فرایند گسترده ای است که امر شناسایی، سازماندهی، انتقال و استفاده صحیح ازاطلاعات و تجربیات داخلی سازمان را مورد توجه قرار می دهد. امروزه دانش مهم ترین دارایی سازمان ها محسوب می شود، لذا مدیریت دانش به منزله چالش کشف دانایی های فردی و تبدیل آن به یک موضوع اطلاعاتی به نحوی که بتوان آن را در پایگاه های اطلاعاتی ذخیره کرد، با دیگران مبادله نمود و در فرایند کارهای روزمره به کار گرفت.
مدیریت دانش، موضوع مهمی است، زیرا به مهم ترین سرمایه ارزشمند سازمانی یعنی سرمایه های فکری (Intellectual Capital) مربوط می شود. مدیریت دانش با تبدیل سرمایه های انسانی به دارایی های فکری سازمان یافته برای سازمان ایجاد ارزش می کند.

 

با عنایت به مصوبه کمیته وبومتریکس مورخ 29/8/90 مبنی بر قرار گرفتن جزوات درسی - اسلایدهای آموزشی وپژوهشی ومحتوای ارائه شده در کارگاهها در پورتال دانشگاه  لذا کلیه اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه فایلهای علمی وجزوات درسی خود را از طریق آدرس پست الکترونیکی زیر به معاونت آموزشی ارسال تا از طریق این صفحه در اختیار سایر علاقمندان قرار گیرد.


edu@kaums.ac.ir
 

                                                                                                  

                                                                                                                                            

 

 

اسلایدهای آموزشی مرکز مطالعات وتوسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

جزوات واسلایدهای آموزشی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

جزوات و اسلایدهای آموزشی جهت دانشجویان پزشکی:

اسلایدهای آموزشی گروه پزشکی اجتماعی:

اسلایدهای مربوط به کارگاه اخلاق پزشکی

اسلایدهای آموزشی چگونه آموزش اثربخش داشته باشیم

مقالات ومطالب مفید آموزشی

   فنون نگارش مقالات مدلاین و ISI

  یادگیری  مبتنی بر  (  BPL- Problem  Based  Learninig )     

راهنمای آموزشی بزرگترین بانک استنادی و چکیده نویسی Scopus

حرفه ای گری و برنامه درسی پنهان در پزشکی

  بسط مفهوم دانش پژوهی و دانش پژوهی آموزشی

  مفهوم دانش پژوهی آموزشی 

  معیارهای ارزیابی دانش پژوهی پزشکی

 چگونگی روشهای اجرای پرسشنامه

  چگونگی طراحی یک پرسشنامه برای تحقیق

  جزوات آموزشی فن آوری اطلاعات

  آیا می دانید در پاسخ به فشارهای روانی چه رویدادهایی در انسان شکل می گیرد؟

  خشم در کودکان

  چگونه انتقاد کنیم تا نتیجه بگیریم

  جایگاه کارمند در اسلام 

  راهنمایی جهت مدیریت بهتر وقت

  اصلاح لحظه ها یعنی اصلاح زندگی

  شیوه برخورد با فرزندان

  قلبتان را از خطر دیابت حفظ کنید.

  چگونه زمانی که تنها هستیم از حملات قلبی نجات پیدا کنیم؟

  فیلم های مربوط به پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی

   فیلم های مربوط به تغذیه سالم

   فیلم های مربوط به ورزش

   سامانه پرسش و پاسخ پورتال قلب سالم

    پیشگیری از مرگ های خاموش ناشی از گازco 

   آشنایی با مواد مخدر

    نحوه استفاده صحیح از نخ دندان

   پنج خطایی که حین مسواک زدن مرتکب می شویم

    آئین نگارش ونامه نگاری اداری

    اصولی که والدین با بازگشایی مدارس باید بدانند


 

اسلایدهای اولین کارگاه توجیهی چهارمین المپیاد علمی دانشجویان در تاریخهای 23 و 24 فروردین در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

 حیطه مدیریت:

سخنران دکتر علی جنتی

حیطه علوم پایه :
سخنران: دکتر الناز مهدیزاده
فایل پی.دی.اف تفکر در علوم پایه

حیطه اخلاق:
سخنران :دکتر سعید خامنه
اسلایدهای دکتر مهستی علیزاده
اسلایدهای دکتر منوچهر خوش باطن

 

جهت ادامه مطلب اینجا کلیک نمائید  

   
جشنواره پرتال

انتخاب پرتال برتر