1:02:07 PM 1396 / 05 / 30
 

 مسئول تدارکات حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان: میترا بیگلری

 
شرح وظایف:

  •  دستور و برنامه کار را از سرپرست مربوطه دریافت می‌کند
  •  به درخواست‌های رسیده رسیدگی و برگه‌ها و دستور خرید آنها را امضا می‌کند
  •  در تهیه برگ استعلام بها و تکمیل جدول مقایسه‌ای مربوطه کمک می‌کند
  •  حداقل بهای اجناس را پیش از خرید استعلام کرده و به سرپرست مربوطه گزارش می‌کند
  •  برای گزینش بهترین نوع کالا و مواد برای خریداری کوشش می‌کند
  •  نمونه کالا را تهیه و برای تطبیق با مشخصات آن را به سرپرست مربوطه ارائه می‌کند
  •  از نرخ و تخفیف اجناس جهت اطمینان از اینکه برابر مشخصات خواسته شده بوده و با  مناسبترین قیمت تهیه می‌شود آگاهی دقیق بدست می‌آورد
  •  ترتیب حمل اجناس خریداری شده را به دانشگاه می‌دهد
  •  اجناس خریداری شده را به انبار دانشگاه تحویل داده و رسید دریافت می دارد
  •  یک نسخه از برگ درخواست جنس و اعلام عدم موجودی توسط مسئول انبار و فاکتور  خرید و قبض انبار و یک نسخه از دستور خرید و استعلام بها را به امور مالی دانشگاه ارائه می‌کند
  •  فهرست مواد و کالای خریداری شده را با قیمتهای پرداختی تهیه و آن را و چگونگی انطباق اسناد با فاکتور را بررسی می‌کند
  •  از متصدیان فنی و آزمایشگاهی تأییدیه مبنی بر انطباق کیفیت اجناس خریداری شده با برگ درخواست را دریافت می‌کند
  •  استعلام بها را پس از تأمین اعتبار و دریافت تنخواه‌ گردان لازم دریافت می کند
  •  سند هزینه از اجناس خریداری شده برابر با فاکتور را تنظیم می کند
  •  اسناد را ارائه و مجدداً تنخواه ‌گردان را دریافت می دارد
  •  تنخواه دریافتی در هر سال را تصفیه حساب می کند
  •  گزارشهای لازم را تهیه می کند
  •   تهیه استعلام بهاء
  •  خرید کلیه درخواستهای مصرفی -اموالی -اجرتی
  •  برگزاری واجرای مراسم ،همایشهاوسمینارها
  •  تنظیم اسنادکارپردازی ، صورتجلسه ونماینده اسنادهزینه
  •  تحویل اسنادبه حسابداری  

 فرم های مربوطه:

به روزرسانی 95/03/24


 
                                        

 

 

   

جشنواره پرتال

انتخاب پرتال برتر