من دریافته ام که ایده های بزرگ هنگامی به ذهن راه می یابند که مصمم به داشتن چنین ایده هایی باشیم.

6:01:40 AM 1397 / 05 / 27
 

 

مسئول امور مالی: مریم بابایی کارشناس حسابداری

 شرح وظایف امور مالی حوزه معاونت آموزشی:

  • اجرای امور مالی حوزه معاونت آموزشی با توجهبه مقررات وقوانین مربوط به وصول اعتبارات 
  • نگهداری وتنظیم دفاتر اعتباری وتعهدات ودیونحوزه معاونت آموزشی
  • نگهداری وتنظیم دفاتر حسابهای دریافتیوپرداختی حوزه معاونت آموزشی 
  • نحوه مصرف اعتبارات براساس مقررات وضوابط مالی مربوطه
  • تهیه وتنظیم گزارشهای مالی حوزه معاونتآموزشی در هر دوره ومقامات ذیصلاح
  • حفظ وحراست از اموال منقول وغیر منقول حوزه معاونت آموزشی
  • تنظیم اسناد مالی ونگهداری حسابها وتنظیم گزارشهای مالی 
  • تامین اعتبار قراردادها ودرخواستهای خرید براساس تخصیص های حوزه
  • اعمال نظارت بر هزینه ها براساس قانون آئیننامه مالی ومعاملاتی دانشگاه مصوب هیئت امناء
  • پیگیری درخواستهای تخصیص حوزه ودرخواستتنخواه گردان از مدیریت امور مالی ونامه های مرتبط
  • تقسیم وظایف ونظارت وهماهنگی در بین کارکنانامور مالی حوزه 
  • بررسی اسناد وصدور چک در وجه ذینفعان باامضاء مشترک مدیر امور عمومی ومعاون آموزشی دانشگاه
  • تهیه وتنظیم لیست های حقوقی ، اضافه کار، فوقالعاده وسایر دریافت های کارکنان  
  • تنظیم سند حقوقی ماهیانه وارسال کسورات بهحسابهای مربوطه

حقوق و مزایا:

مسئول حقوق ومزایا : نرگس حلاج باشی - کارشناس حسابداری

شرح وظایف:

  • بررسی انجام کار پرسنل (رسمی- پیمانی- قرار دادی- طرحی- شرکتی ) واعضای هیئت علمی (رسمی- پیمانی و...)
  • تهیه وتنظیم لیست های بازنشستگی وبازخرید مرخصی ها وسنوات کارکنان قراردادی و......
  • تنظیم نامه های کسورات بانک ها - تامین اجتماعی - بیمه ها-
  • پرداخت اضافه کار پرسنل معاونت آموزشی - دفتر فنی وسایت مسکونی دانشگاه
  • پرداخت تفاوت احکام کارکنان - حق مدیریت وفولتایمی اعضای هیئت علمی دانشگاه
  • پرداخت حق لباس - هزینه مهد کودک - کمک هزینه ازدواج و...
  • انجام کلیه امور محوله طبق نظر مافوق
      

امور دفتر داری

مسئول امور دفترداری- اعتبارات- رسیدگی:  میترا بیگلری

شرح وظایف:
  • صدور چک جهت اسناد هزینه
  • صدور برگه
  • صدور چک
  • تهیه وتنظیم ورسیدگی به قبض های مربوط به آژانس ووسیله نقلیه
  •  تهیه وتنظیم لیست های ماموریت
  • تهیه وتنظیم لیست های آزمون
  •  تهیه تراز مالی
  • ثبت اسناد
تدارکات

مسئول تدارکات: میترا بیگلری

 شرح وظایف:

  •  دستور و برنامه کار را از سرپرست مربوطه دریافت می‌کند
  •  به درخواست‌های رسیده رسیدگی و برگه‌ها و دستور خرید آنها را امضا می‌کند
  •  در تهیه برگ استعلام بها و تکمیل جدول مقایسه‌ای مربوطه کمک می‌کند
  •  حداقل بهای اجناس را پیش از خرید استعلام کرده و به سرپرست مربوطه گزارش می‌کند
  •  برای گزینش بهترین نوع کالا و مواد برای خریداری کوشش می‌کند
  •  نمونه کالا را تهیه و برای تطبیق با مشخصات آن را به سرپرست مربوطه ارائه می‌کند
  •  از نرخ و تخفیف اجناس جهت اطمینان از اینکه برابر مشخصات خواسته شده بوده و با  مناسبترین قیمت تهیه می‌شود آگاهی دقیق بدست می‌آورد
  •  ترتیب حمل اجناس خریداری شده را به دانشگاه می‌دهد
  •  اجناس خریداری شده را به انبار دانشگاه تحویل داده و رسید دریافت می دارد
  •  یک نسخه از برگ درخواست جنس و اعلام عدم موجودی توسط مسئول انبار و فاکتور  خرید و قبض انبار و یک نسخه از دستور خرید و استعلام بها را به امور مالی دانشگاه ارائه می‌کند
  •  فهرست مواد و کالای خریداری شده را با قیمتهای پرداختی تهیه و آن را و چگونگی انطباق اسناد با فاکتور را بررسی می‌کند
  •  از متصدیان فنی و آزمایشگاهی تأییدیه مبنی بر انطباق کیفیت اجناس خریداری شده با برگ درخواست را دریافت می‌کند
  •  استعلام بها را پس از تأمین اعتبار و دریافت تنخواه‌ گردان لازم دریافت می کند
  •  سند هزینه از اجناس خریداری شده برابر با فاکتور را تنظیم می کند
  •  اسناد را ارائه و مجدداً تنخواه ‌گردان را دریافت می دارد
  •  تنخواه دریافتی در هر سال را تصفیه حساب می کند
  •  گزارشهای لازم را تهیه می کند
  •   تهیه استعلام بهاء
  •  خرید کلیه درخواستهای مصرفی -اموالی -اجرتی
  •  برگزاری واجرای مراسم ،همایشهاوسمینارها
  •  تنظیم اسنادکارپردازی ، صورتجلسه ونماینده اسنادهزینه
  •  تحویل اسنادبه حسابداری  

 

به روزرسانی 97/05/15

 

   

جشنواره پرتال

انتخاب پرتال برتر